tirsdag, oktober 09, 2012

Månelandskap



Dette fantastiske landskapet kan ein finne på Hardangervidda. Av og til føles det litt uvirkeleg for ein vestlending å kunne gå på slike vidder. Tenk å kunne gå rett fram time etter time!!! Det kallar eg luksus, og nesten litt surrealistisk....Er nesten så ein begynner å lure på om eg hadde havna på månen :)

This wonderful landscape can you find on Hardangervidda. Sometimes it feels a bit unreal for us from Vestlandet to be able to walk for hours straight ahead!!! That's what I call luxury, and almost surreal.... It's almost as I started to wonder if I had landed on the moon :)

4 kommentarer:

Jill c",) sa...

Når jeg ser det bildet skriker ryggsekken og fjellskoene på meg!! Ja skriker sannelig litt selv...for et fantastisk turlandskap!!

Drømte meg helt bort!!!

Kathrine sa...

Lett terreng ja, og flott natur!

:)

Judit sa...

Nydeleg bilete! :-) Håpar du skal gå på vidda att til sommaren, så kanksje eg får besøk.. :-)

HansHB sa...

Nydelig bilde!