søndag, januar 22, 2012

Hardangervidda -sommarminne



Etter ein laber haust, der kameraet mitt har vore nedpakka og eg nesten hadde gløymt alle passord ( då er det lenge sidan du har blogga:)) prøvar eg meg igjen. Og sidan eg faktisk ikkje har komme meg ut å tatt bilder enno, begynner eg årets blogging med sommarens høgdepunkt, fjellturen på Hardangervidda. Masse flotte bildemotiv, og vannvittig flott turterreng.

After a lacklustre fall, where my camera has been packed away and I had almost forgotten all passwords (then you know it have been a while since last time I've blogged:)) I will try again:) And since I actually don't have taken any new photos yet, I will begin this year's blogging with this summer highlights, hiking on Hardangervidda. You will find lots of wonderful landscape, both to see, enjoy and to photographing.



Og lange vidder så langt auge kan sjå! Eg veit namnet peiker i retning av vidder, men ein vestlending er vant med rett opp og rett ned på fjellturar. Det å kunne gå meir enn ein time bortetter er jo luksus. Vi er ikkje bortskjemte:)

And long plateaus as far as the eye can see! I know the name is pointing in the direction of the plains, but as a vestlending are we used to straight up and straight down, when we are going hiking. Being able to go more than an hour straight ahead is luxury. We are not spoiled:)



Dette må berre nytast!
You just have to enjoy this!

8 kommentarer:

Bea sa...

Rett bortover i fleire timar kan ein like!! :D Trur kanskje eg vil vere med deg på Hardangervidda neste gong ;)

Fine bilete, Wenche! (Åh, vi lengtar etter sommar..)

Maret sa...

Eg og, eg ogggggg..........
Dette er tereng for mine føter...

Anne-Berit sa...

Der er det flott turterreng ja.Men alt-altfor lenge siden jeg var der.Nydelige bilder,som gjør at jeg gleder meg enda mer til sommeren.
Ha en fin uke:)

Eli Kristin sa...

Flotte bilder Wenche og så kjekt å se at du er "back in business", he-he! :D Har aldri gått på tur på Hardangervidda men har skjønt at det er et must. Skjønner det ennå mer nå når jeg ser slike nydelige bilder :)

Ha ei flott uke!

HansHB sa...

Flotte bilder!
Og, - velkommen tilbake til bloggverdenen!
Ha en fin tirsdag!

Jill c",) sa...

Alle bildene var helt etter mitt hjerte men det siste kom sukket:))

Vakkert!!!

Judit sa...

knallfint!! Dette kunne eg tenkt meg å prøva å mala, om du tillet..?

Wenche sa...

Er berre å måle i vei Judit:)