mandag, juli 04, 2011

Einingsfjellet



Det er vel ingen stor overrasking at eit av mitt favorittfjell er....tada!!!....Einingsfjellet:) Det er eit supert turfjell, lett å gå, akkurat passe avstand for ein ettermiddag og med ei fantastisk utstikt.

It's no great surprise that one of my favourite mountains is .... Tada !!!.... Einingsfjellet:) It's a perfect mountain for a hike, easy going, just the right distance for an afternoon and with glorious views.





Skodda ligg på lur ute i havet. Like greit at den er der ute:)
The mist is lying out in the ocean. It's welcome to stay out there:)




På toppen. Alltid like flott!!
At the highest spot. It's always a pleasure!!





15 kommentarer:

Liv Janne sa...

Så flotte bilete! Artig å sjå Alden omkransa i tåka! Og ja, Einingsfjellet er definitivt verdt å stå på "favorittlista": passe lang for ein ettermiddagtur og belønninga er ei storslagen utsikt :)

Hans HB sa...

Flotte bilder. Viktig å ha et mål på de korte turene, - da er det lettere å legge ut på tur...
Ha en fotorik tirsdag!

Anne-Berit sa...

Så flott du har det oppe på fjellet ditt.Skjønner godt at du liker deg der.Og for en utsikt da.Nydelig:))

Havfruen sa...

Det ser helt perfekt ut der!! Kjenner jeg kan savne fjellet litt når jeg ser slike bilder. Dårlig med fjell hos meg...det høyeste vi har, går man opp på toppen på 15 minutter...
Ha en super tirsdag, klem fra meg:)

webruci sa...

Stunning and wonderful landscape! I just wish to be there...:)

Ha en fin kveld min venn:)

Tone sa...

Skjønner godt at du tar turen opp dit, for den utsikten var jo formidabel! Flotte bilder:)

Fjällripan sa...

Hej! Så många fina bilder du har här på din blogg. Vad härligt att ha så nära till fjället att du kan gå ut en eftermiddag :)
Ha en fortsatt trevlig helg :)

Eli Kristin sa...

Så flotte bilder, ser ut som en nydelig tur det der. Åpent og fritt og fantastisk utsikt! Herig benk og varde på toppen, flott med en kaffetår og avslapping der :P Søkte opp Einingsfjellet og så det var 258 m.o.h. Jeg er litt opphengt i sånt, hi-hi! Leste mer om turen også ;)

Nyt sommer, turer og del dine blinkskudd videre!

Klem, Eli Kristin

RuneE sa...

Jeg misunner deg et slikt fjell som tydeligvis tilogmed jeg (med litt strev) hadd kunnet bestige. Og egen rasteplass med nydelig utsikt!

Morten Pedersen sa...

Det er virkelig vakkert her i landet når værgudene er med oss.

Denise sa...

Glorious is a good name for this place. I was lucky enough to visit Norway many years ago and the places I saw, the scenery, the people, it makes for a fantastic memory.

Anne sa...

Skal si dette var vakkert Wenche, og sikkert også fantastisk til multe terreng :-)

...og utsikten da gitt, DÅN!

Wenche sa...

Så vakker natur, flotte bilder. Spesielt nr. 3. Vakker utsikt, flink fotograf :0)

Elisabeth sa...

Her var det mange fine bilder :)
Veldig glad i turblogger, så jeg kommer nok tilbake :)

Rune (Bildebloggen) sa...

Hei Wenche, ser det er lenge siden du har blogget nå, ville bare stikke innom og ønske deg et godt nytt år.