fredag, juni 24, 2011

Sommaridyll :)



Det er slik vi ønsker sommaren skal vere:) Sol, sjø, varme og båtliv. Dette bildet er tatt på Utvær, ei øy heilt ute i Solund kommune. Dette er ei spesiell øy som er vel verdt eit besøk, men du må ha båt for å komme hit...og det er ein god ide med fint ver. Elles kan du kanskje bli litt grønn og sjøsjuk:)
 

This is how we want summer to be :) Sun, sea, nice weather and boating. This picture is taken on Utvær, an island in Solund municipality. This is a special island that is well worth a visit, but you need a boat to get  there... and it's a good idea to have nice weather. Otherwise there is a chance to become a seasick :)

4 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

Trodde nesten du hadde sluttet å blogge jeg! Koselig med aktivitet hos deg igjen!
Nydelig plass du har her, skikkelig idyll for en midtsommerfeiring. Og et flott bilde!

Havfruen sa...

Godt med et livstegn fra deg Wenche:)
For en plass......der skulle jeg ha trivdes i alt vær som måtte komme!!!
Sommeren er her men sommerværet er så ymse på min kant. Vært mere høstlig de siste dagene, kan da ikke være høst enda??
Nyt dagen og livet, klem fra meg:)

Anne sa...

Ja dette ER sommer det, himmel og hav og himmel og hav så vakkert sier nå jeg :-) finvær å greier!!

Klem

http://graceolsson.com/blog sa...

oh min God....Jag kan inte saga ingenting....MARVELOUS