lørdag, juni 25, 2011

Kveldstur på landet....



Traktoregg! Dette er eit vanlig syn på bondelandet no for tida:) Det er slik vi veit at det er sommmar, er ikkje alltid vi er sikre på sommaren viss vi ser på veret:)

Tractor eggs! This is a common sight in the countryside nowadays:) This is how we know that it's summer, sometimes are we little bit in doubt when we just look at the summer weather:)




Fredfylt:)
Peaceful:)



Revebjella er fylkesblomsten til Sogn og Fjordane.
Digitalis purpurea is the county flower of Sogn og Fjordane.



Masse jorder med vakre blomster.
Lots of acres of beautiful flowers.

6 kommentarer:

Eli Kristin sa...

Nydelige bilder Wenche, fantastisk landskap vi er omgitt med på alle kanter! Traktoregg er en bedre betegnelse enn høyballer, hi-hi! :D

Kjekt å se deg i gang igjen bak knappen, du fanger så mange flotte motiv. Elsker fyr og kysten, men i Sollund har jeg ikke vært.. ennå!!

Tusen takk for kjempekoselige kommentarer hos meg. Blir bare kjappe PC-besøk her for tiden, mye som skjer. Det er det nok hos deg også. Nyt sommer'n og gleder meg til flere blinkskudd fra din kant fremover :)

Klem, Eli Kristin

Denise sa...

How very beautiful! Your photos are always a joy to see.

Hans HB sa...

Jeg gleder meg hver høst til at traktoregga skal klekkes..og ut kjører en helt ny traktor...
Fine bilder!
Ha en fortsatt fin kveld!

Tone sa...

Det er nydelig flott i fylket ditt! Reiste nettopp gjennom fra Sunnmøre:) Fanget litt vakkert landskap på veien ;)

RuneE sa...

Dette var bilder fra en god, gammeldags sommer slik en husker dem fra barndommen - bortsett fra traktoreggene, da :-)

Håper du får mange slike dager i sommer!

GAWO sa...

Vakkert. Opp og i mente. Jeg tror du er like glad i naturen som meg. :)