tirsdag, februar 08, 2011

Lazy days:)



Er utruleg, men det er faktisk eit livsteikn frå meg:) Det er av og til slik at bloggtørke fell sammen med dårleg form og då er det dessverre ikkje håp for bloggen:) Så eg har brukt tida mi til det samme som pusen min, tatt livet med ro og gjort ting som eg virkeleg har lyst til...nesten...har ikkje akkurat hatt så veldig lyst til å måke snø, men det er eg berre nødt til å gjere:)

I know it's incredible, but it's actually a life sign from me:) It's sometimes that lack of creativity on the blog comes together with illness, and when that happens is there no hope for the blog:) So I have used my time to do the same thing as my lovely cat, taking life easy and done things that I really want to ... almost ... I'm not actually eager to shovel snow, but I'm just have to do it:)

10 kommentarer:

Eli Kristin sa...

Tadah!! Så kjekt å se at du er der, he-he. Den pusen din ligner pusen min, både av farger, pels og liggestilling!! :D

Håper du har det bra og gjør det du liker og trives best med. Godt å velge bort det man ikke har så mye igjen for - iallfall for en periode. Kommer kanskje sterkere tilbake da? Uansett hva du gjør - kooose deg masse!

Klem,
Eli Kristin

Hans HB sa...

Søt pus som "nyter livet"!
Viktig å lytte til kroppens signaler, ja!
Ønsker deg en fin tirsdagskveld!

İlhami Uyar sa...

thank you for nice sharing,stay well.

Anne-Berit sa...

Ikke bare jeg som har forsømt bloggen i vinter skjønner jeg.Godt at du er tilbake igjen.Nydelig bilde av pusen:)

Anne sa...

Tror jeg kommer og finner et pusterom til deg jeg også :-)

Varm varm klem, du savnes vettu Wenche, men ta for all del den tiden du trenger :-)

http://graceolsson.com/blog sa...

a very nice shot
how are u?
Grace

Maret sa...

Nydelig pus..
Velkommen tilbake, og god helg.

Elisabeth sa...

Veldig mange fine bilder på bloggen din. Spesielt de fra Bremanger :)

http://graceolsson.com/blog sa...

Hur mår du? Mår du bra?
Jag oroar mig med dig...
Ha en bra dag

Morten Pedersen sa...

Ja, katter vet å nyte livet fult ut.