tirsdag, september 07, 2010

Naust i Selje:) Boathouse in Selje:)

15 kommentarer:

RuneE sa...

Direkte stilig! Jeg likte den ene gule og det røde taket.

Bea sa...

Lenge sidan sist no, eg må ta meg ein tur til Jølster :) Håper alt er bra med deg!! :D

Flotte bilder, ser du har vore travel med reising i sommer ;)

Hans HB sa...

Flott bilde fra et maritimt miljø. Det gule naustet forsterket rekken på en positiv måte!

Sagatun sa...

Her var det båt hus ja.
Flott bilde

Heges fotoblogg sa...

"lang lang rekke" som det heter i sangen :)

Det gjorde seg med det ene gule i alle de grå.

Anne sa...

Snakk du om å skille seg ut :-) godt at noen tør da!

Morten Pedersen sa...

Heer var det noen av de som ser ut som om de trenger litt maling, men vet ikke hlet om orange er fargen.

Kathrine sa...

Store flotte naust! Oker pluss to rusttak gjorde susen:))

Kathrine sa...

Store flotte naust! Oker pluss to rusttak gjorde susen:))

Eli Kristin sa...

Flotte naust, minner meg om sjø/natur og Bremanger faktisk. Flott bilde Wenche!

Ønsker deg ei flott og kreativ helg. Kose deg! ;)

Maret sa...

Ja, Selje har mykje flott, og desse nausta har eg alltid syntes er både flott og spesielle, der dei står...

God helg

Rune (Bildebloggen) sa...

Artig med det ene som har fått noen runder med maling, skiller seg litt ut i rekken :) Men jeg foretrekker dem ubehandlet, litt mer sjel over dem da, et lekkert bilde var det.


Ønsker deg en god helg Wenche :)

Elza Miu sa...

Like it and Inspired by that
saw the same view in Sweden, but houses were red))also looked nice

GAWO sa...

Det er en fotogen nasterekke det der. Spennende motiver finnes det flere av på Selje. Egentlig så har jeg lyst til å dra dit igjen. Kanskje en ruskete dag hadde vært noe. Minuset er at det er vanskelig å ta gode bilder i regn og vind.

Du har så mange fine bilder nedover her så det er en glede å besøke deg :-)

http://graceolsson.com/blog sa...

great.
congrats
http://graceolsson.com/blog/2010/10/honey-moon-in-a-balloon-safari-maasai-mara-kenya/