søndag, august 22, 2010

Båtliv:)



Då er eg tilbake på bloggen etter ein lang sommarferie. Eg har hatt ein lang og flott ferie der dataen har vore laangt nede i sekken:) Sjølv om det i sommar til tider har vore kaldt og har regna mykje så har eg vore ute på tur likevel, både på sjøen og på fjellet. Har jo regntette kler når eg bur på Vestlandet:) Skal ta meg ein tur rundt på alle bloggane, men gi meg litt tid...:)

Then I'm back on my blog after a long summer holiday. I've had a long and wonderful holiday where my computer hasn't been important at all:) Although there have been times during the summer when it has been cold and it rained a lot, I've been out on trips anyway, both at sea and hiking in the mountains. Of course I have waterproof clothes since I come from Vestlandet:) I will visit all your fantastic blogs, but be patient with me ...:)

6 kommentarer:

Kathrine sa...

Velkommen tilbake! Godt med en skikkelig ferie, og klær etter vær ja:)

:-)

MajorogMeg sa...

Der er du ja:) Trivelig:)
Flott bilde fra sjølivet. Ja, værmessig har vel ikke denne sommeren vært den beste men vi har jo klær etter forholdene. Rakk knapt å legge vekk ullunder jeg!!
Ha en fin mandag, klem fra meg:)

RuneE sa...

velkommen tilbake, og det med et bilde som er helt etter min smak :-)
Til og med Hurtigruten!

Rune (Bildebloggen) sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Rune (Bildebloggen) sa...

Velkommen tilbake i bloggerland :)
Det var et pent bilde fra bølgen blå! Ja, denne sommeren stiller vel ikke i toppklasse hva en sommmer bør inneholde,men vi har trutnet godt før vintren kommer. Og høsten kan bli lang og fin:)

Elza Miu sa...

It's fantastic!