lørdag, april 10, 2010

Den første fjellturen denne våren:-) The first mountain trip this spring :-)



Etter ein lang bloggpause er eg no tilbake:-) Av og til blir ein innhenta av kvardagen og blogginga er ikkje det som blir prioritert.
Men i desse dager er eg så glad og fornøgd med at våren er kommen!! No kan eg endeleg begynne å gå fjellturar på beina:) Sjølvsagt vart den første fjellturen innvia med eit kjent og kjært fjell: Einingefjellet:-) Og også i år måtte eg ta det obligatoriske bildet mot Alden (den norske havhest)  

I'm back after a long blog break from blogging :-) Sometimes you get caught up with everyday life and blogging is not what I'm priority.
But these days I'm so happy and satisfied with the fact that the spring has come! Now I can finally start to go hiking on my feet :-) Of course, my first mountain trip started with a known and loved mountain: Einingefjellet :-) And of course I also had to take the obligatory photo at Alden (the Norwegian fulmars)

7 kommentarer:

Rune (Bildebloggen) sa...

Velkommen tilbake i bloggverden :) Hørtes godt ut med en fjelltur uten snø, men det er nok en stund til det skjer nedover her, men solen gjør en god jobb nå i helgen, det smelter raskt:) Et pent bilder du starter opp med Wenche.

Fortsatt fin helg :)

İlhami Uyar sa...

Very nice landscape thank you for sharing,best wishes.

Anne sa...

FOR!! et blde,, jammen skal jeg si du har utsikt der oppenfra du, noe så enormt har jeg da nesten aldri sett.

Huff da, travle tider for deg :-) uansettglad duer innom igjen jeg, vært savnet vettu.

Godvær i Trøndelag og her lgger ok an for tur ja :-) Ha en kjekk søndag du også.

Hulderklem

Børge's Blogg sa...

Velkommen tilbake igjen.
Flott bilde og flott utsikt.
Fin dag videre :)

MajorogMeg sa...

Der er du ja:)) Velkommen tilbake:)
Ja nå er våren her og du kan ta fjellturene dine igjen...jeg er glad piggsko og ullunder er historie for en stund!
Nydelig bilde med DEN utsikten:)
Ha en flott søndag, klem fra meg:)

webruci sa...

Dear Wenche, welcome back:)
I'm in the same position, I have no to much time for blogging.
Your photo is absolutely breath taken. Perfect seascape-landscape.

Hugs from Portugal:)

http://graceolsson.com/blog sa...

all are simply WONDERFUL..I LOVE IT
HAVE A NICE DAY
graceolsson.com/blog