onsdag, februar 10, 2010

Gjøset in the winter



Dagens skitur gjekk til Gjøset. Det var knallføre og greit ver, kunne sjølvsagt ønska sol, men eg er ikkje kravstor heller:-) Eg synest det er viktig med niste på tur, så det vart sjølvsagt nistestopp på Gjøset med kakao og kvikklunsj:-)


Today's ski trip went to Gjøset. The skiing was great and the weather was fine, of course I could wish for the sun, but I'm not demanding either :-) I think it's important to have some food with me when I go skiing, so when I came to Gjøset it was a break with cocoa and chocolate :-)

You might like:
Gjøset om hausten
Tips om korleis kan eg få bilde på linken? Eg prøvde å sette inn bilde, men det gjekk ikkje.

8 kommentarer:

Hans HB sa...

Flott bilde av en flott plass...

Kathrine sa...

Flott plass! Skulle gjerne vært der.

Og angående pus, så tar jeg maaaange bilder da,) Men stort sett er vi enige om fotograferingen også.

:))

MajorogMeg sa...

Der så det flott ut Wenche:) Sikkert deilig med skitur men jeg får ta det igjen siden i livet:))

Så oteren lager lyder ja, jeg har googlet de i dag etter besøket i hagen. Synes det er spennende med slikt besøk:) Major knurra:) Lurte vel fælt på hva dette var for skapning.
Ha en flott kveld, her blåser det kraftig og vi koser oss innomhus. Dagens turer er unnagjort og det kan ule som det vil:)
Klem fra meg:)

Anne sa...

Skal si du er en råtass og en skikkelig spreking Wenche. En får jo virkelig lyst på en skitur når en ser slike bilder, helt klart.

Her i trøndelag snør det uavbrutt om dagen,og faktisk synes jeg å det begynner å bli nok jeg også nå. Ettermiddagene går med til snø måkkng, gratis trim, å ja, men skulle nå gjerne brukt de kreftene på noe annet da.

Morgeklem fra Annemora

Rune (Bildebloggen) sa...

Catering på turen er over halve opplevelsen det, og minst like viktig som kamera. :) Det ser ut til å være fint der du har vandret på ski.

Bluggi buggi blogg sa...

Flott vinterlandskap.
Trude :)

Heges fotoblogg sa...

Kjekt med skitur :) Flink er du!

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk