onsdag, januar 06, 2010

Skal....skal ikkje....skal....skal ikkje... / Should.....shouldn't....should.....shouldn't....



Ei riktig så go'jente dette her. Ho lurer nok på kva fotografen styrer på med. Fotografen tenker og grubler masse for tida. Det store og viktige spørsmålet er: skal eller skal ikkje få ha meg ein kvalp etter denne skjønne damen her. I så tilfelle blir eg den stolte eigar av ein guttekvalp om ei veke eller to. Men eg må nok gå nokre turar til og gruble litt til:-)

This is a properly cutie girl. She is probably wondering what the photographer are doing. The photographer on the other hand is thinking a lot these days. And the "big issue" is: should or shouldn't I get a puppy from this lovely lady here? If I decide to get a puppy I will be the proud owner of a puppy boy in a week or two. But I think I have to go on some more hiking and think some more :-)

10 kommentarer:

Linnea W sa...

Go for the puppy. You can take it hiking with you! I know, getting a dog is like having another child...a lot of work, but they are such good pets!

Tammie Lee sa...

very cute puppy, very big responsibility, hum....

MajorogMeg sa...

GO GO GO sier nå jeg da:)) Nydelig jente Wenche, som sikkert har vakre avkom. Det er jo ikke vanskelig å skjønne at du har lyst på hund da:)) Dachs er jo en flott super rase med stort bruksområde, du raser jo rundt på tur. Da må du jo ha en turkamerat:))
Nå er jeg spent....
Klem fra meg:)

Rune (Bildebloggen) sa...

Det var ei lita fin dame, og det blir garantert en flott turkamerat du kan få deg der, det er flotte hunder!

Dagrun sa...

Det er lett å si at du skal, men siden jeg ikke har 1 hund en gang tror jeg jammen ikke jeg skal si noe;) Lykke til med valget.

Du har en utrolig flott hund nå i alle fall!

Anne-Berit sa...

Er ikke godt å råde andre i en sånn sak.Selv er jeg den lykkelige eier av to shetland sheepdog-tisper,og kunne ikke tenkt meg å være uten hund.Men jeg er uføretrygdet og har allverdens tid til dem,og tid må man ha.Men å ha hund er en berikelse i livet.Lykke til,hva du enn bestemmer deg for.
Klem!

Kathrine sa...

Mye lettere med hunder enn katter der.
Sikkert ikke lett avgjørelse, jeg hadde ikke klart det. Hadde kommet til å tenkt på hvordan de får det når kvalpene eventuelt selges.
Det hadde blitt forferdelig tror jeg.
Søt flott dame uannsett hva du bestemmer deg for:))

Børge's Blogg sa...

Du får ha lykke til med avgjørelsen. Skal ikke komme med noen råd i det hele tatt.
Du får dobbelt så mange motiv kan jo være en tanke :)

kiwi-poette sa...

Puppies are big responsibilities, but really cute, just like this picture. What an adorable dog.

La sonrisa de Hiperión sa...

Encantador perrito... anda de forma sugerente...

Saludos y un abrazo enorme.