søndag, januar 10, 2010

Ser du mannen i månen?? Do you see the man in the moon??



Aldri har vel avstanden til månen vore mindre? Det ser i allefall ut som det er berre å ta eit steg opp...:-)
Eg ønsker alle ein riktig god vekestart! Eg tar ein liten pause frå bloggen nokre dagar. Eg skal på besøk til nokre skjønne kvalpar:-) Men eg har fortsatt ikkje heilt bestemt om det blir kvalp på meg, men besøke alle dei nydelege små kvalpane, det kan eg jo gjere. Kanskje eg blir tilstrekkeleg sjarmert..? *ler*

Never has the distance to the moon been smaller? It looks it's only to take a step up ...:-)
I wish you all a very good start of the week! I take a little break from the blog a few days. I'm going to visit some beautiful puppies :-) But I still haven't quite decided whether I will have a puppy or not, but I can visit all the wonderful puppies. Maybe I will be charmed enough..? * laughs *

18 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Nydelig måne Wenche:)
"Bare" besøke ja..hehe...lykke til:) Jeg er spent på hva du bestemmer deg for:)
Stor klem fra meg:)

Børge's Blogg sa...

Flott bilde av månen.
Lykke til med valget :)

Rune (Bildebloggen) sa...

På ettermiddagen på nyttårsaften så var den veldig nær så det ut til, kan ikke si at jeg husker å ha sett den så stor og fin ut som det. Veldig pent bilde du fanget av den! God tur og lykke til med hundebesøket :)

dracurella sa...

Stilig bilde! Dette likte jeg. Litt Theodor Kittelsen-aktig. Trolsk!

Anne-Berit sa...

Superfint bilde og nydelig stor måne.
Drar du og ser på valper er det nesten garantert at du kommer heim med en.Snakker av ærfaring,hehe:)

Tammie Lee sa...

This photo is wonderful and yes it looks so close.
Well to visit puppies can make them very tempting. I wonder what you will do!

Sagatun sa...

Flott bilde
Få deg valp det er så mye morsomt;)
Og du har et motiv hele tida

Maret sa...

Velkommen tilbake, med eller utan kvalp..

Ha ein fin tur vestover....

Anne sa...

Oj san, jammen virket den stor ja :-) full var den også.

Ler litt her nå, for skal du `se` på hvalper er det vel overhengende stor fare for at du kommer hjem med en. De er jo bare så nusselige da vet du, at ditt hjerte smelter vel totalt tenker jeg.

Vi får vel bare smøre oss litt med tålmodighet å se hvordan det går.

God tur da, og kjør forsiktig, enn hvor veien går. Klem fra Anne.

Hans HB sa...

Flott bilde!
God tur og godt valg!

Kathrine sa...

Flotte månen! Og det blir kanskje en flott kvalp også?

:))

RuneE sa...

Du må ha en god tur, men nå må du ikke få en hvalp av den typen som hyler mot månen :-)

Kaia sa...

Mange flotte bilder å se her.
Besøke hvalper, uten å ha bestemt seg om en skal ha.....
Du kommer nok hjem med en ja, hvem kan vel en hvalp ???????
Elsker hunder selv, og mistet min kjære Odin i mai 2009, han var en engelsk setter, tricolor, og verdens vakreste, (selvsagt)
Legger deg i blogglista mi jeg, så kan jeg inn å se på de flotte bildene dine flere ganger.
Klem fra Kaia

Kaia sa...

Det skulle stå: - hvem kan vel motstå en hvalp ?????
Trykkleif ;o)

Kaia

Morten Pedersen sa...

Ja månen er et yndet fotoobjekt og flott ble det.

Unseen Rajasthan sa...

Amazing and great shot !! Thanks for sharing..

Eli Kristin sa...

Heisann!

Ønsker deg en fin mandag! Det ligger noe i bloggen min til deg, bare se her :D

Kos deg med valpene, høres koselig ut. Spent på flotte bilder fra kullet... ;) Nydelig månebilde hos deg!!!

Klem, Eli Kristin

Miriam Elisabeth sa...

Flott bilde!