lørdag, januar 30, 2010

Kreativ Blogger-award frå Eli Kristin


Tusen takk for denne awarden som eg har fått frå Skorpionen's hjørne. Eg set stor pris på den. Vart veldig overraska også, men veldig glad. Kjekt at nokon synest eg er kreativ:-) Så spørs det om eg finn ut 7 interessante ting å skrive om meg sjølv *ler*

Disse reglene gjelder for denne awarden:

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du vil sende awarden til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres,slik at de får vite om denne awarden.
  
Mine 7 fakta om meg sjølv:
1. Er veldig glad i å lese bøker, eg les alt, men krim er favoritt. Sidan tida av og til ikkje strekk til har eg funne ut at lydbøker og digibøker er ein genial oppfinnelse:-)
2. Fotointeressa mi har blitt større med åra, frå å omtrent ikkje ta bilder, kan eg no nesten ikkje gå ut av døra utan kamera. Eg er den som stopper bilen i vegkanten fordi eg ser eit flott motiv. Det treng absolutt ikkje vere utkjørsel der:-)
3. Eg er glad i naturen, og går tur så ofte som eg kan.
4. Eg pleier å få større fisk (og meir fisk) enn gutta når vi er på fisketur:-)
5. Eg berre må på sjøen om sommaren! Ingen sommar utan sjø, båt, bading og øyhopping:-)
6. Må ha fisk helst tre gongar i veka til middag, elles får eg litt abstinensar:-)
7. Likar å sjå film, fimmaraton er ein fin ting. Ein må sjølvsagt ha med nødvendig tilbehør *ler*

 
Er jo mange som fortener ein slik award, eg les jo mange herlege bloggar kvar dag. Men eg har valt å gi denne awarden til:

5 kommentarer:

Kathrine sa...

Takk takk, Wenche:))Stor klem for at du setter pris på bloggen min:)))
God helg!

Anne sa...

O hildrande du, takker og bukker så mye :-) slikt varmer en lørdag kveld vet du, i alle fall når en har tilbringt dagen under et tre, ha ha

7 interessante ting om meg??? ja vel... skal sove på om slike finnes...

Eller, tar me en rødvin jeg, da kommer dem lettere frem til det bevisste ja!!

Flott kveld til deg Wenche, og en verm klem kommer her ---->

Rune (Bildebloggen) sa...

Gratulerer til deg og tusen takk for at jeg var en av de heldige, det var veldig hyggelig :o)

Sier som Anne...7 ting om meg selv? wow...hmmm...

Ha en fin kveld!

Kine sa...

Tusen tusen takk! Så koselig å bli satt pris på:) Varmer ei dame som er lei kulde og vinter..

Vel fotjent at du fikk denne også, jeg liker bloggen din veldig godt:)Gratulerer! Psst, jeg er veldig glad i fisk også..

*god helgeklem herfra*

Eli Kristin sa...

Så kjekt å se Wenche. Og ja, du er virkelig kreativ - bak kameraet, he-he! Alltid artig å se hva du blogger om ;)

Måtte le da jeg leste at du er den som stopper i vegkanten. Er komt dit jeg også. Jenta mi sitt standard-uttrykk i en stresset morgenstund på veg fra hjem, barnehage og skole (helst i den rekkefølge), så kan jeg finne på å stoppe for å knipse... og hun utbryter... "Ååå neeei, nå igjen.. nå blir jeg for sen på skolen!" Eeek, høres verre ut når det blir nedskrevet, ha-ha! :P