lørdag, januar 30, 2010

Har du sett.... / Have you seen....

nokre så skjønne og sjarmerande kvalpar?
so beautiful and charming puppies?








Og det vart ingen hund på meg denne gongen. Kvalpane var veldig søte og eg var ganske nær:-) Men til sjuande og sist så har eg lyst på ein litt større hund. Sjølv om eg har begynt å få veldig sansen for dachs.

I didn't get a dog this time, but I was pretty close, since the puppies were very sweet:-) But I actually want a bigger dog, although I have begun to get very charmed of the dachs dogs.

9 kommentarer:

Kine sa...

Nååh, så herlige.. Kan smelte hvem som helst se krabatene der.. Nydelige valper.
Bare 2 mnd siden jeg fikk meg hund og har allerede lyst på en til, men får vel være realistisk å vente en stund til...

John`s Photography sa...

Ja disse var virkelig søte.
Vi har en blanding av Dachs og Bichonfrise, det er en artig mix :)

Rune (Bildebloggen) sa...

Snakker om nydelige ja, får jo ikke lyst på hund igjen når man ser slike bilder liksom :)

Bluggi buggi blogg sa...

Ååå for noen herlig vovser. Skulle hatt en sånn en :)
Flotte bilder.
Legger deg i blogglisten min på fotobloggen min så kan jeg komme innom igjen en annen gang :)
Trude :)

Sagatun sa...

Det er ikke lett å velge.
Vi har en Ridgeback eller afrikans løve hund som de også kaller det.
Vi er kjempe fornøyde.
Her er siden til oppdretere vår:)
http://www.123hjemmeside.no/kennel_beyo-bel/29896332
Flotte bilder:)

Wenche sa...

Så söte, jag skulle nog gerne hatt en sånn liten hund

Børge's Blogg sa...

De var skikkelig fine.
Du får ha lykke til ved neste valg..
Takk for award forresten. Setter pris på det, men jeg er nok ikke den som sender slike videre.

Fortsatt fin kveld :)

Kathrine sa...

Kjempefine!! Men skjønner og at du vil ha en større hund. Favoritten min er nok Risenschnauzer.

:))

Linnea W sa...

Oh...too sweet. I love them all!