tirsdag, januar 05, 2010

Cat and friend:-)



Viktig å ha med seg vennar på tur, det har denne cat'en skjønt:-) Men fotografen, ho har gjort ein generaltabbe på dette bildet...men blogga det no likevel for det var no ganske fint bortsett frå tabben:-)

Important to have friends you can share a good hiking and this cat has understood that :-) But the photographer, she has made a general mistake on this photo ... but she blogs it anyway because the photo was ok, if you look away from the mistake :-)

10 kommentarer:

Anne sa...

Tabbe??? forklar, mine amatørøyne ser bar en liten og en stor på tur :-)

MajorogMeg sa...

hehe....skygger kan være lunefulle:) Men enig, råstilig bilde:)
Det ser friskt ut:)
Klem fra meg:)

Pernille sa...

Aww, et vakkert bilde som varmer hjertet mitt <3
Mange år siden jeg har kjørt disse vidundrene. En gang i tiden kjørte jeg på hobbybasis bla hjullastere, dumpere og gravmaskiner. Gu som jeg savner det no når jeg ser bildet ditt;) Og skyggger, ja de bryr vi oss ikke om!

RuneE sa...

Hva er en labb mellom venner? Jeg likte "lillebror" og "storebror", jeg.

Wenche sa...

Godt at bidet fall i smak sjølv om eg gjorde den tabben og faktisk fekk med skyggen til turfølget mitt på bildet. Du ser den på dumpersen. Det burde eg jo klart å sett, men var nok litt for opptatt av motivet:-)

Kine - Jenta-si sa...

Synes ikke 'tappen' gjorde noe jeg:) Tøft bilde!

Tone sa...

Skygge ? Hvilken skygge ? ;-) Tidig bilde :-)

Rune (Bildebloggen) sa...

En skygge bør ikke gjøre stort, denne var ganske annonym da :) Med Cat og venn står jo med ryggen til solen, kanskje de frøs der bak? :O)

Børge's Blogg sa...

Godt å ha gode venner selv for arbeidshester av dette slaget.
Henger meg ikke med på skygge-debatten :)
Bildet ble nå bra.
Ha en flott aften

Kathrine sa...

Fiint!!

Spennende med skyggen da. Skulle vært gøy og kjørt de også.

:)