fredag, januar 08, 2010

Bench of the Week 11



Det er ikkje så lett å vere benk i desse dagar med all denne snøen. På denne utkjørselen står det to benkar som turistane kan nyte om sommaren. Er dessutan ein flott mål for turen for dei som bur i området. Men no når det er så kaldt er det nok ikkje så mange som set seg ned for å slappe av, ete nistematen og å nyte utsikta på denne benken.

It is not easy to be bench in these days with all this snow. On this place stand two benches which tourists can enjoy in the summer. It's besides a great goal for the trip for the local inhabitant. But these days it's so cold that no one are sitting down on the benches to relax, eat their lunch and enjoy the view.



Det er heller ikkje så lett å komme seg bort til benkane.
It can be a challenge to reach the benches.

 



Men utsikta er like fin, både sommar som vinter:-)
But the view is fabulous, both summer and winter :-)

6 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Ja, utsikten er det ikke noe å si på:) Der var det vakkert Wenche, regner med det er en populær plass på varme dager. Selv nyter jeg de kalde flotte dagene vi har nå, klart og herlig. synd jeg har en hund som ikke deler den oppfattningen med meg:))
Ønsker deg en flott fredagskveld, klem fra meg:)

Børge's Blogg sa...

Flott utsikt derfra. Benken hviler seg sikkert etter en travel sommer :)
Ha en fin kveld :)

RuneE sa...

Jeg ser det er kaldt å være benk hos deg også. Men utsikten var mye bedre hos deg enn på mine benkebilder - de var tatt på Solheim gravplass.

Rune (Bildebloggen) sa...

Her må man nok ha med seg en skuffe og grave dem fram til neste tur :) For en nydelig utsikt det var der! God helg til deg, med eller uten benk å sitte på :)

Dagrun sa...

Her er det bare å grave ja. Vi har noen sånne ute vi også nå faktisk, som man knapt ser... men de er der stakkars.

Ha en flott helg.:)

John`s Photography sa...

Flotte vinterbilder. Dette ser kaldt ut.