søndag, desember 20, 2009

Winter wonderland



Julesnøen har komme og juleferien har begynt, ting kan ikkje bli beire enn det. Eg har reist i frå innlandet, der dette bildet var tatt i fjor vinter ein sein kveldstime, og ut til kysten. Eg kan likevel love at vi har snø her også og kuldegrader, faktisk så er det ganske så kaldt for her ute har dei jo den trufaste vinden i tillegg til kuldegradene, men herleg og friskt er det:-)

Christmas snow has come and the Christmas holiday has begun, things can't be better than that. I have travelled from the hinterland, where these photos were taken last winter a late evening hours, and out to the coast. I can still say that we have snow here too and in a way it's a bit colder here because we have wind as well as cold weather, but wonderful and fresh, it's:-)




Eg er heldig som bur i eit slikt flott nabolag. Det blir også ekstra flott i vinterprakt.
I am fortunate to live in such a great neighbourhood. Of course it's extra nice in the winter when it's snow.

8 kommentarer:

Børge's Blogg sa...

Flotte vinterbilder.
Vi får håpe at kulda holder ute ved kysten til over jul.
Ha en flott feiring :)

Anne sa...

O hildrande du,dette var jo som tatt ut i fra en film fra Disney jo..., heldige som har snø også sjø..., her var virkelig stemning å finne. tror jeg hoder meg i dine bilder til julaften jeg nå, for her er nok ennå nesten bare grønne plener...

Fine førjulsdager videre til deg Wenche

MajorogMeg sa...

Vi er heldig som bor i et så vakkert land spør du meg, innomlands eller til havs:) Nydelige bilder:) Fikk litt snø her i går men den er blåst bort, nå er veiene blitt rene skøytebaner!! Major sklir til og med:)
Nyt ferien Wenche, "gå sakte" og slapp av, klem fra meg og Major`n

Dagrun sa...

Du store min, så fantastisk!! VIrkelig vakkert. Fikk lyst til å sette meg i bilen og frese ned til dere og oppleve winterwonderland umiddelbart. Nydelig.

RuneE sa...

Den tittelen (som bildene) satt som et skudd!

judit sa...

nydelege vinterbilete!!!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Making money on the internet is easy in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat twitter[/URL], You are far from alone if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses little-known or not-so-known ways to produce an income online.