tirsdag, desember 29, 2009

Rett og slett ein herleg dag :-) Simply a wonderful day :-)



I dag vart eg møtt av dette synet då eg kom ut for å gå ein liten fototur. Det var kaldt ute, og kulderøyken såg ein tydeleg på sjøen. Her var det berre å finne fram hua og vottane:-)

Today I was met by this sight when I came out to go hiking with my camera. It was cold outside, and you saw the cold smoke over the sea. All I could do was to find my cap and gloves :-)



Var du først komme deg ut var det mange vakre ting å sjå. Den vesle turen som skulle berre vere ein time vart plutselig til to, men du så flott den var:-)

If you first have managed to get out, there were many beautiful things to see. My little trip that should only be one hour was suddenly expanded two hours, but it was so beautiful :-)





Flotte speglingar fann eg også.
There were also some beautiful reflections.



Solnedgang og kaldt! Eg går heim og er klar for kake og meir julemat:-)
Sunset and still cold! I walked home and are ready for more cake and more Christmas food :-)

7 kommentarer:

webruci sa...

Oh God...This si amazing! i love your pictures! In second one where the sun light the mountain is beautiful...
Just wish you give us more for this incredeble images in next year:)

God natt:)
Hugs, Robert.

Kine sa...

Utrolig flotte bilder du har tatt! Måtte se lenge og vel:)

Flott header du har fått deg!

Anne sa...

Samme program har jeg hatt i dag, men du og du for noen vakre bilder, det ene flottere enn det andre jo!!!
Det siste her var jo bare en sekser på terningen da Wenche. Men det ser kaldt ut på din kant av landet også gitt...

...derfor kommer en varm klem herfra til deg.

Anne-Berit sa...

Rene nytelsen å se på bildene dine,kjempefine alle sammen.Flott med frostrøyk på fjorden.

judit sa...

Eg har stort sett berre ein ting å seia eg, og det er VAKKERT!!!! Skjønar godt at du ikkje kunne gå innatt etter berre ein time. Fantastisk flotte bilete!!

RuneE sa...

Det var en nydelig tur du hadde tatt - virkelig en stille vinterdag på sitt vakreste.

Godt Nytt År!

Rune (Bildebloggen) sa...

Fine dager hos dere også ja, er det ikke deilig på tur når det er som her, man blir liksom ikke mettet på alt det fin man ser. Kjempefine bilder Wenche! Ha en fin dag :)