onsdag, desember 09, 2009

I'm flying over the seas and everywhere...

13 kommentarer:

Eli Kristin sa...

Fri som fuglen... fri fra stress og juletjas kanskje! :D

Bålbildene dine gav meg virkelig en ut på tur-følelse. Jeg MÅ til skogs eller til fjells SNART kjenner jeg ;)

Anne sa...

Slipper til og med klimakvoter den der :-)

Anne-Berit sa...

Masse fin utsikt har den også der den flyr over sjø og land:))

Rune (Bildebloggen) sa...

Tenk om man kunne få seg en slik flytur du, det hadde vært supert :)

MajorogMeg sa...

Fri som fuglen....flott bilde Wenche:)
Håper helsa er stigende;)
Klem fra meg:)

Kathrine sa...

Den har det flott! Morro å fotografere fugler, og særlig i fart:))

:)

Morten Pedersen sa...

Ja jeg skulle ønske noen ganger.....

John`s Photography sa...

Tenk om man kunne fly :) Flott fanget.

RuneE sa...

Et slikt måsebilde må man bare klappe for :-)

Denise sa...

A wonderful photo. He looks a very happy seagull :)

AnneKa sa...

Hei!!
Har laget en egen blogg med oversikt over Fotoblogger og lurer på om du vil stå på den.
Legg igjen en kommentar hvis det er greit.

Hilsen AnneKa

Unseen Rajasthan sa...

Beautiful Shot !! Great..

Charlotte - FO² sa...

Det var flott!! *klapper*

Ha en superduper helg!!