fredag, desember 04, 2009

I'm back:-)



Då er eg endeleg klar for litt blogging etter både influensa og lungebetennelse. Er absolutt ikkje å anbefale!!! Må innrømme at eg har sakna blogginga, men har ikkje hatt ork til å sette meg til dataen. Så no gledar eg meg til å ta turen rundt om på bloggane og sjå på alle dei flotte innlegga som har komme medan eg har vore sjuk.

Yes, I’m finally ready for some blogging after having both influenza and pneumonia. Is certainly not to recommend!!! I must admit that I missed blogging, but have not had a chore to put me to in front of the computer. So now I'm looking forward to take myself a trip around at all the blogs and look at all the great posts that have come while I've been sick.



Eg har alltid trudd at cola-trailaren berre er noko ein ser i reklamen, så stor var overraskinga då eg svippa innom matbutikken i dag og der stod cola-trailaren!! Klart at ein måtte fram med kamera då! Eg kan avsløre at eg var ikkje den einaste:-)

I've always thought that the coke-car is something you only see in advertisements, so I got very surprised when I had a short visit to my grocery store today and there was the coke-car! There was no doubt! I had to take a photo, and I was not the only one:-)

9 kommentarer:

Kathrine sa...

Tatt deg en cola du da, og blitt frisk? Morro å ha deg tilbake, sjøl drikk jeg ikke cola, men flott colatrailer!!
Håper du er frisk igjen. Koselig å ha deg tilbake i fotobloggverden igjen:))

:))

Miriam Elisabeth sa...

Den er nydelig!!
Stilige bilder!

Rune (Bildebloggen) sa...

Godt å høre at formen er bedre igjen, kjedelig og slitsomt når det står på. Så dere har hatt en real colastart på julen deres, artig innslag, trodde de bare var på tv de der, hehe.

Ha en fin helg :)

RuneE sa...

Velkommen tilbake - forhåpentligvis frisk og rask. Den sykdomskombinasjonen der er ikke å anbefale.

Du får koseg med all all colaen, selv om bilen er en aning glorete for min smak - men bildene ble bra!

Maret sa...

Amrikansk stil på denne....

Kjedelig at du blei sjuk, håpar det er over for lang tid no.

Ha ei fin førjulstid.

Eli Kristin sa...

Åååå, det er derfor du har vært borte fra bloggen. Tenkte kanskje at du hadde tatt en ferie, he-he! Høres ut til at du har hatt alt annet enn det, slitsomme greier det der. Håper du kommer deg fort til hektene igjen. Goood bedring! :)

Den cola-bilen er kjempestilig. Ser det er mange som var i Førde den dagen og har knipset bilder av den i alle vinkler :P

Morten Pedersen sa...

Velkommen tilbake frisk og rask. Flott bilde som gir julestemning.

MajorogMeg sa...

Har faktisk tenkt på deg... Enda bra du er på bedringens vei:)
Tøff trailer, selfølgelig måtte du fram med kamera:)
Nå må du ta vare på deg selv og bli HELT frisk.
Klem fra meg ved havet:)

Anonym sa...

ma sjekke:)