torsdag, desember 31, 2009

GODT NYTT ÅR!!! HAPPY NEW YEAR!!!!



Eg ønsker alle eit riktig godt nytt år! Takk for alle hyggelege kommentarar og besøk på bloggen min. Eg synest det er veldig kjekt å bli kjent med så mange hyggeleg og fantastiske bloggvennar, og eg gledar meg til å eit nytt spennande bloggår:-)

I wish everyone a Happy New Year! Thanks for all the pleasant comments and visits on my blog. It's very nice to get to know so many fabulous and pleasant blog friends and I'm really looking forward to a new and exciting blog year :-)

Klem frå Wenche:-)

11 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Nok en gang: riktig godt nytt år:) Vi blogges i 2010 også, alltid herlig og komme hit og se de flotte bildene du viser:)
Klem fra meg:)

Børge's Blogg sa...

Da er vi igang igjen med rakettene som skal tas bilde av.
Ha et riktig godt nytt år !

RuneE sa...

Jeg ser du er godt i gang med feiringen!

Godt Nytt År!

Rune (Bildebloggen) sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år, og takk for blogg-året som snart er forbi :)

Ha en fin kveld inn mot det nye året!

webruci sa...

I wish you and for your family a better 2010 with Peace, Health, Love and happiness!

Godt nytt år !

Hugs, Robert.

Anne sa...

Har vært en fryd å følge deg langs din vei Wenche, og nå gleder vi oss til et nytt år med masse nye muligheter, juhu.

Alt godt ønskes deg på din vei i 2010.

Varm klem fra Anne.

Linnea W sa...

All the best to you too! Happy new year and I look forward to more of your beautiful posts in 2010.

Kine sa...

Gleder meg til å følge deg i 2010 også:)

Godt nytt år!

Charlotte - FO² sa...

Så flott bilde, nydelig farge på den.

godt nyttår. Gleder meg til å følge deg videre i 2010 :)

Kathrine sa...

Godt nytt år!! Vi blogges.

:)

Hans HB sa...

Godt nytt år til deg og! Flotte bilder her!