tirsdag, desember 08, 2009

Friskt, vått og vakkert!! Fresh, wet and wonderful!



I dag tilbragte eg nokre timar på sjøen. Det var herleg og friskt og altfor lenge sidan sist. Eg må innrømme at eg synest det er kjekt å vere med å dra teiner, er jo alltid kjekt å sjå kor stor fangsten er:-)

Today I spent a few hours at sea. It was wonderful and fresh and far too long since the last time. I must admit that I think it's fun to be with dragging pots, is always nice to see how big the catch is :-)




Vinden var frisk og bølgene var til tider ganske bra. Men det ser ein sjølvsagt ikkje så godt på bildet:-)
The wind was fresh and the waves were at times big. But of course it's difficult to see it on the photo :-)

7 kommentarer:

Anne sa...

Å hildrande du så friskt og gort det enentlig så ut til å være :-)

Kathrine sa...

Nei, det er rart at bølger ikke synes så godt på bilder. Har og prøvd ta bilde av forblåste bølger, men det er ikke så lett bestandig. Flott båttur iallefall, og rekner med fangsten ble bra:))

Morten Pedersen sa...

Det kan virke litt kaldt for meg, men det høres jo ut som om du koste deg.

MajorogMeg sa...

Dette så friskt ut Wenche:) Å være på sjøen i desember er kaldt. Håper fangsten ble bra:)
Klem fra meg:)

VALKYRIEN sa...

Det er så jeg kjenner saltsmaken av sjøen her! Friskt og kaldt antar jeg - håper fangsten ble etandes! ;)

Linnea W sa...

Glad you're feeling better! These sea scenes are wonderful. The sky is fantastic as is the rough water. Looks pretty cold though! Enjoy the day.

Rune (Bildebloggen) sa...

Det så kaldt og forblåst ut på havet, men er det fangst å få så veier det opp for alt annet :)