tirsdag, desember 08, 2009

Bålkos og lappar!



Bålkos og lappar! Det er det eg kallar kos:-) Sjølv om ettermiddagane blir mørkare og mørkare for tida er det ingen grunn til å sitte inne i sofaen. Det er berre å kle på seg, ta fram hovudlykta(sjekk batteria!!!!!) og nyte turen. Alle som var på tur i kveld var einig om at det var ein fin tur *ler*

Fire and milk cake!! That is what I am calling pleasant :-) Although the afternoon will be darker and darker at the moment there is no reason to sit in the sofa. It is only to get dressed, find your torch (check the battery !!!!!) and enjoy the hiking. Today we all agree that it had been a great trip * laughs *

11 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

Ååå så koselig det ser ut! Også lapper da - mener du sveler? For det er noe jeg har vokst opp med. Er så godt at!

Anonym sa...

De lappene så gode ut. Kan en få smake? Trivelig blogg du har.

Farende fant

Kathrine sa...

Er så enig:) Tur ut uannsett, klær etter vær.

:))

MajorogMeg sa...

Ja, mørket eller været kan ikke sette stopper for en tur:) De lappene så jo knall ut da:) Hodelykt brukes hver dag her. Det er svart ute etter kl. 16, må innrømme jeg har brukt tid på å venne meg til dette. Men nå går det bra.
Ha en flott dag Wenche og klem fra meg:)

Morten Pedersen sa...

Jammen dette så jo virkelig koselig ut.

Rune (Bildebloggen) sa...

Vær og lys ingen hindring, det så trivelig og ikke minst godt ut :)

GAWO sa...

Så trivelig!
Har hørt om bålpanne og kaffeLars, men en steketakke til lapper for å ha på bål tror jeg at jeg vil sette på ønskelisten. Genialt.

Eli Kristin sa...

Å helledussen Wenche, så koselig. Dette savner jeg virkelig. Har ikke vært på tur på evigheter nå og bålkos... sukk! Fortsett med det! :D

PS - jeg har forresten ikke hatt med meg røre og steiketakke på tur, fnis. Veldig bra!!!

Anne sa...

Å hælle dussan det så trivleig ut!!! kjenner nesten lukten av bål i nesten jo :-)

Har faktisk et ønske om en vaffeljern for bål til jul i år.
Og er julenissen ikke snill fordi om jeg har vært bitte litt småirriterende, ja da kjøper jeg sjøl!!

Charlotte - FO² sa...

Det så utrolig koselig ut. Det er sånne ting man burde gjort mye oftere :)

judit sa...

den turen skulle eg gjerne vore med på! ser kjempekoseleg ut!