søndag, oktober 25, 2009

Søndagstur med kameratesting. Sunday walk with camera testing.

Dagens søndagstur vart tilbragt med å teste ut eit nytt kamera. Eg kan trygt seie at aldri før har vi gått så kort strekning på så lang tid:-) Mitt turfølge hadde fått nytt kamera og det måtte sjølvsagt testast ut, alt vart tatt bilde av, ingenting var for lite og ingenting var for stort. Ting var med andre ord heilt som det skulle vere *ler* Det som var litt kjedeleg for min del var at eg utruleg nok hadde gløymt mitt kamera heime! Så mine bilder vart tatt med ein Sony Ericsson W595 mobiltelefon. Konklusjon: eg savna speilrefleksen min:-)

Today's Sunday was spent on testing a new camera. I can safely say that I never before have walked so short distance and used so long time:-) My friend had got a new camera and she would of course test it, everything was taken picture of, nothing was too small and nothing was too big:-) The boring part for me was that I incredibly enough had forgotten my camera at home! So my photos were taken with a Sony Ericsson W595 mobile phone. Conclusion: I missed my camera:-)







Blada lagar mønster på sjøen.
Leaves creates patterns on the sea.


13 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Ja slik kan enkelt turer være:) Kjenner igjen den, da er det bare og smøre seg med tålmodighet. Husk jeg har alltid Major hengende på slep (og omvendt) når jeg er ute og tar bilder. Tror du han blir lei av å sitte og vente...men han kan jeg putte i noen go`biter, så er han fornøyd:)
Du fikk da knallbilder med mobilen å du da:) Vakkert!!
HA en flott søndagskveld og klem fra meg:)

Børge's Blogg sa...

Syns nå det var riktig fine bilder fordet jeg da.
Du får henge bilnøklene på speilrefleksen, så husker du å ta det med neste gang :)

John sa...

Flotte bilder selv med mobil. Det er jo bedre enn ingen bilder :)

webruci sa...

Oh, My friend:)
You take better photos with your phone, like others with profesional cameras:-)))
You know, always when the camera is not with me, I find some good stuf to photography.:)

Ha en fin Sondag natt.

Anne sa...

Faktisk fikk du jo fine bilder med den mobilen jo :-) vakre høstbilder ble det Wenche, men en lærer, neste gang husker du det, din følgesvenn.

Rune (Bildebloggen) sa...

Dagen blir ikke den samme uten speilrefleksen,men det var overraskende bra bilder fra mobilen din, og så fikk du sikkert en fin tur ut av det :)

VALKYRIEN sa...

Min mobil hadde ikke produsert slike bilder som dette nei! Men så er den for dinosaur å regne antagelig...

Synes bildene ble fine jeg, høstfarger og alt!

Morten Pedersen sa...

Disse mobilkameraene begynner å bli brukbare for folk flest, selv om jeg også foretrekker 'ekte' kamera.

Kathrine sa...

Ingenting er verre enn å glemme kameraet når en er på tur:(
Men det ble da bra bilder dette! Min mobil tar de dårligste bilder i hele verden, tror jeg. Alle detaljene forsvinner, bare grums og støy på bildene. Men det gjør ikke så mye. Jeg legger stort sett igjen mobilen på tur, og har med kamera:))
Ha en fin fin mandag!

Eli Kristin sa...

Stilig header du har, herlige farger ut i havet :)

Syns mobilen din tar knallflotte bilder - min tar bare noe uklare greier, utrolig irriterende. Skjønner frustrasjonen over å dra på tur UTEN kamera, hadde fått angst og sett for meg alle slags motiv på min veg. Spesielt om jeg hadde hatt med meg en som knipset i hytt og pine som din turvenn. Sånn det skal være, hi-hi :D Var sikkert kjempekoselig likevel!

Ha en super mandag videre!

Bea sa...

Alt eg klarte å henge meg opp i var ordet Kamerate-sting.. Kva i hulaste er det, liksom? ;D
Men etter litt nærmare lesing, så gjekk det opp eit lys.. *himler med auga*

Linnea W sa...

I know how frustrating that can be to not have your camera with you when you really wish you had...but your trusty mobile did a great job!

Judit sa...

synest no dette var kjempefine bilete eg da!! :-))