søndag, oktober 11, 2009

Reflections

10 kommentarer:

Eli Kristin sa...

Så herlige bilder du har publisert i det siste. Er du stadig på farten kanskje? Har vært i Oslo men holder til utenfor, kommer meg stadig ikke ned til dette bygget for å forevige det jeg også. Neste gang må jeg! :D

Flott Havfrue i forrige bilde også!

MajorogMeg sa...

Stilig motiv og flott bilde:)
Fortsatt god søndag Wenche:)

Kathrine sa...

Kult!! Dette likte jeg godt!

:))

webruci sa...

This is stunning!
What a picture, and what a achitecture!!!
You have a never ending reflection.
Beautiful:-)

RuneE sa...

Der har du speilbilder så det holder. Snøhætta visste nok hva de gjorde (og du også...).

Anne-Berit sa...

Utrolig fine gjenspeilinger der ja.Ønsker meg en tur dit en gang og ta bilder og gå på det taket.Syns det ble et stilig bygg.Ha en fin kveld:o))

Børge's Blogg sa...

Flott bilde med fine refleksjoner ja.
Ha en fin søndagskveld

Morten Pedersen sa...

Flotte refleksjoner fra et flott bygg.

Rune (Bildebloggen) sa...

Stilig bilde med flotte refleksjoner, litt av et praktbygg det der.

Grace Olsson sa...

kult....har en bra kväll