lørdag, oktober 31, 2009

Måseaften:-) Seagull's evening:-)











19 kommentarer:

John sa...

Flotte måsebilder Wenche.
Dette kommer RuneE til å like :)

Rune (Bildebloggen) sa...

Her var det mange fine måkebilder, og om ikke så lenge må vi ut og måke vi også :) Flott bildeserie av dem!

webruci sa...

I just want to delete my seagull pictures:) Fantastic! You captured the moments what I ever want!
:)

Ha en fin helg.

Maret sa...

Her er det liv...........

Ha ei fin helg..

Tone sa...

Så flotte bilder! Det første var jo bare blinkskudd ;-)
Ha en forsatt flott helg!

Kathrine sa...

Flotte bilder av nydelige fugler!

:)

MajorogMeg sa...

Så utrolig flotte bilder Wenche:) Du har vært ved kysten skjønner jeg:) Disse har vi mange av utenfor vi også.
Nyt søndagen og klem fra meg:)

Morten Pedersen sa...

Mange flotte måsebilder. Det nest siste dog litt uskarpt, men pytt pytt som legen min bruker å si.....

Kine sa...

Oi så flotte bilder, jeg falt pladask for det første, så stolt og stor!

Wenche sa...

Hmm, i det nest siste bildet var det meininga at fokuset skulle vere på måsen i forgrunnen, som er klar og i fokus(såg i allefall ut slik på mi maskin). Måsane i bakgrunnen skulle vere litt ute av fokus. Noko seier meg at dette ikkje fungerte heilt bra. Men måtte jo forsøke om det kunne fungere:-) Tar imot tips på korleis eg kan få dette bildet til å fungere enno beire.

Michele J sa...

such neat shots of the gulls in action. Just wanted to drop in quickly to see how you are doing.
Hug♥

Børge's Blogg sa...

Masse flotte bilder med mye action.

RuneE sa...

Her har du hatt det morsomt! :-)

Det er ikke enkelt å ta disse i full fart. mine favoritter må bli det første og det siste.

VALKYRIEN sa...

Dette var virkelig flotte bilder! Det er så en hører måkeskriken gjennom skjermen!

Linnea W sa...

Kind of fierce and scary looking, but very artistically captured!

judit sa...

knallfine bilete Wenche!!! spesielt det første er berre nydeleg!! :-)

Heges fotoblogg sa...

Flotte flotte måsebilder!

Bull Rhino sa...

These photos made me want to take some photos of Seagulls. I love the shots with the clouds in the background. Nice job!

Unseen Rajasthan sa...

Beautiful and lovely shot !! Nice and Beautiful !!