tirsdag, oktober 20, 2009

Litt av fangsten :-)

Min berømte helgetur på sjøen resulterte sjølvsagt i fangst:-) Her ser du litt av fangsten. Eg var sjølvsagt veldig fornøgd med nyfiska krabbe. Det var utruleg godt!

My famous weekend on the sea resulted in catching both crab and crawfish:-)
Here is some of the catch. I was naturally very pleased with fresh crab. It was incredibly tasty!

Sjefen i heimen er sjølvsagt veldig glad i skaldyr ho også, og som den dama ho er så må vi sjølvsagt renske krepsen til ho før den blir servert. Ingen grunn til å klage over dårlege manerer der nei *ler*

The big boss in our home is of course very fond of shellfish too, and since she is a LADY we must of course clean the crawfish before she get served. No reason to complain of bad manners with her * laughs *

13 kommentarer:

Kine sa...

Det var fangsten sin det!! Godt jobbet dette her:) Ser ut som flere ble fornøyd også,, hihi...

Rune (Bildebloggen) sa...

Selvfangst er alltig gøy, og ikke minst smaker det utrolig godt :)

webruci sa...

Lady knows what is good...:-)
Nice catch, cute kitty, beautiful pictures.

God natt
Robert

webruci sa...

Lady knows what is good...:-)
Nice catch, cute kitty, beautiful pictures.

God natt
Robert

mln sa...

Trivelige bilete:) Lukke til med fangsten i morgon!

Kathrine sa...

Namme nam!!!

:))

Anne sa...

Kjærringa over her er helt skruls, namme namm??? ja ja smaken er som baken, bortsett fra at jeg aldri har smakt da, he he... Kommer meg en tur jeg!!!

VALKYRIEN sa...

Nå ble jeg misunnelig gitt! Det der bringer minner med seg fra barndommen på Sunnmøre....åååååå så herlig!

Og så fantastiske bilder av regnbuen nedenfor her! Håper du fant skatten! Men krabbe holder sikkert lenge det! :)

MajorogMeg sa...

Jøss....litt av en fangst:) Bra pus er kresen..damepuser og andre damer er det:) Smakt krabbe en gang og det er ikke noe for meg som er pingle på sjømat. Reker er godt:)
Ha en flott kveld og klem fra meg:)

Morten Pedersen sa...

Sjømat er tingen. Da er det kos.

John sa...

Sjømat er nam nam :)

Eli Kristin sa...

Snadder Wenche, må le litt også. La nettopp ut et bilde av krabber fra ikveld. Min samboer og min bror var ute og dro opp 2 krabbeteiner i kveld. Nydelig kveldsmåt for både 2- og 4-beinte her også :D

Børge's Blogg sa...

Masse gode måltider i sikte der vil jeg tro. Så ut som pusen også satte pris på litt godsaker.
Ha en flott helg