torsdag, oktober 15, 2009

Fargeklatt:-) Colours:-)

11 kommentarer:

Rune (Bildebloggen) sa...

Det var noen spreke innslag av farger :) Livner opp i grå handlegater det der,hehe, skulle ikke ta feil av hvor du drakk kaffen.

Kathrine sa...

Hvor får man kjøpt sånne parasoller egentlig?? Skulle gjerne hatt en sånn sprek en i et ellers så kjedelig nabolag..

:))

webruci sa...

Great picture! The contrast between sky/building and umbrela makes the foto stunning.
I love it:-)

God natt

Anne sa...

Skal si deg jeg :-) og sannerlig tror jeg at jeg tenger begge to!! det regner da på tvers :-( igjen...

Morten Pedersen sa...

Morsomme fargeklatter og godt fanget.

Kine sa...

Festlig bilde! En skikkelig fargeklatt:) Fanget nok andres oppmerksomhet også, ikke bare din..

John sa...

I disse er det vel hele fargeskalaen :)

Hilde S. sa...

Dette var nokre flotte parasollar, eller er det paraplyar??
Tøffe var dei nå uansett:))

Heges fotoblogg sa...

Hvor kan jeg få en så fin paraply? Store nok til å være parasoller ;) men med det været vi har hatt i høst må det bli paraply!

Wenche sa...

Eg veit ikkje heilt kor ein kan få kjøpe slike paraplyar, men må berre innrømme at dei lyste opp i ei eller så "kjedeleg" gate. Var umuleg å gå forbi utan å sjå dei:-)Men vil forresten foreslå internett, det finnast ikkje den ting du ikkje kan kjøpe der *ler*

MajorogMeg sa...

Alle regnbuens farger her gitt:) Stilig! Nyt helga ved havet:) Vi reiser hjem til havet imorgen. Nå tømmes takrenner og hagemøbler er satt inn...de blir det flere og flere av for hvert år. Nå fikk jeg visst ikke kjøpe inn flere:) For ikke å snakke om blomsterpotter...
Klem fra meg:)