onsdag, september 30, 2009

På gamle stiar langs Langelandsvatnet:-)

On the old paths along Langelandsvatnet:-)


I dag gjekk turen på den gamle postvegen langs Langelandsvatnet. Det er ein flott turveg og utsikta er super.
Today, the trip went on the old mail road along the Langelandsvatnet. It is a great trail and the view is nice.



Langs vatnet ligg det ulike stølar og på sommaren kan ein møte sauer på turen.

Along the lake lies different mountain pastures and in the summer can you meet lot of sheep on your hiking


Utsikt over Langelandsvatnet.
View of Langelandsvatnet (a local lake)

10 kommentarer:

Rune (Bildebloggen) sa...

Pene bilder fra et nydelig sted dette her, for et herlig landskap. Her finner man roen vil jeg tro :)

webruci sa...

Oh my God...
What a beautiful place! I love this landscapes and Imiss very much.
The third photo is amazing with that reflection on the water.
Well done:)
Good Night:)

RuneE sa...

Høsten er kommet til Sunnfjord - og du har tatt godt vare på den.

MajorogMeg sa...

Du så vakkert!! Et vakkert stykke Norge...igjen!!
Nyt dagen:)
Klem:)

Denise sa...

Such breathtaking scenery, thank you so much for sharing these gorgeous photographs.

Eli Kristin sa...

Flott turområde og nydelige bilder Wenche! :) Har ikke gått der selv, bare passert i full fart - dessverre! :o

Ha en herlig onsdagskveld! :)

Kathrine sa...

Fikk smaken av melkesjokolade i munnen her du:)) Flott natur!

Lene sa...

Ohhhh, for ett vakkert sted!! Skulle jeg vel så gjerne vært med kameraet(og min fantastiske hatt med sin røde fjær, haha - herlig forslag til hvem som eide skoene i innlegget mitt).

Og så blir jeg misunnelig på dere som fikk gjeste rådhuset!!! Skulle vel så gjerne vært med. Må finne ut av om det er en sjangse som byr seg igjen en gang.

Ha en fin kveld, og takk for koselig besøk hos meg :)

VALKYRIEN sa...

For et vakkert sted! Det siste bildet er jo bare helt utrolig flott - for en utsikt! Nydelig perspektiv! Og jeg ser jo at høsten er kommet til dere også.

Alex Ciopata sa...

Nice places! More vibrant colors will bring up more feelings!