tirsdag, september 01, 2009

Eg drøymer om ......../ I'm dreaming about.......

14 kommentarer:

Kathrine sa...

Vakker drøm, og flott bilde!!

:)

VALKYRIEN sa...

Drømmer du om solen du også? Samme hva du drømmer om, bildet gir en slags evighetsfølelse der drømmer får fritt spillerom! Nydelig!

Anne-Berit sa...

Nydelig.Heldigvis har vi bilder som dette å se på når vinteren kommer.
Ha en fin kveld:-)

Børge's Blogg sa...

Vakkert ja.
Godt å kunne drømme litt.
Årstiden for mye spennede farger framfor oss nå

Rune (Bildebloggen) sa...

Vakkert bilde farge og motivmessig, et bilde man kan drømme seg bort i. Ikke for ofte at solen har vært framme i sommer så bilder som dtte varmer :)

RuneE sa...

Når jeg ser dette bildet - og samtidig tenker på den dagen vi har hatt - så gjør jeg det samme. Flere slike, takk!

Morten Pedersen sa...

Vakkert bilde med fint lys, men jeg ville personlig ha rettet opp horisonten.

MajorogMeg sa...

Ja, her kan man drømmes eg helt bort.. Et utrolig vakkert bilde Wenche. Vi har mye spennede farger i tiden som kommer:)
Artig for oss som liker ta bilder ja..

Klem fra meg:)

Heges fotoblogg sa...

Drømmende stemning...

Marie sa...

Det er som om eg kjenner det milde draget etter ein varm sommardag :)

Maret sa...

Er det Alden frå baksida....

Nydelig var det i alla fall...

Silent Island sa...

Har du allerede begynt å drømme deg tilbake til lange sommerkvelder?
Ikke gløm at høsten kan by på mye fint også.
Men med slik utsikt er det lov å drømme. Men utsikten er vel fin uansett årstid derfra:)

Unseen Rajasthan sa...

Really a very peaceful shot !! Great post..Unseen Rajasthan

Field of View sa...

Really beautiful !!!