fredag, september 25, 2009

Fyrverkeri/ fireworks

Å ta bilder av fyrverkeri er ikkje alltid det enklaste, i allefall ikkje utan stativ. Sidan dette er første gong eg tar bilder av fyrverkeri vart ikkje resultatet så kjempebra, men brukbart. Eg tar gjerne i mot tips om korleis eg skal få gode bilder.

Taking pictures of fireworks is not always the easiest, at least not without a tripod. This is the first time I try to take pictures of fireworks, and the result was the not great, but usable. I would also welcome the suggestions about how I'll get better pictures.








6 kommentarer:

Anne sa...

Wowww.... nyttårsfeiring på forskudd??? og du trenger hjelp???
ditt siste bilde her var jo bare helmax da :-)) innertier vil nå jeg si.

Fin fin lørdag.

Sagatun sa...

Jeg syntes du har fått det til veldig bra her.
Bare å fortsette:)
Godt nytt år

MajorogMeg sa...

Tips?? Du har jo fått til noen knallbilder da!! Men lurer fælt på hvor du har vært...nyttårsfeiring nå liksom:)
Flotte bilder!!
Nå skal jeg pakke ut en pappeske eller 10:)
Klem:)

Wenche sa...

Eg har vore i Oslo i helga som var og den helga var det masse arrangement heile helga. Og fredagskvelden vart avslutta med fyrverkeri. Det passa fint for ein turist som gjekk rundt med fotoapparat:-)

Kine sa...

Jeg synes du har fått det til veldig bra! Ikke lett nei, det kan jeg skrive under på:)

Rune (Bildebloggen) sa...

God fangst du har gjort her da, ikke hver dag man ser fyrverkeri :) Stativ er nok et stikkord på slike bilder, men jeg syntes du har fanget det godt.