torsdag, september 10, 2009

Fotogen sau:-)

8 kommentarer:

Rune (Bildebloggen) sa...

Skal ikke se bort fra at den der liker å bli fotografert. Tror den lurer på hva du driver med :o)

Dagrun sa...

En skikkelig sjarmør, som poserer som bare det. Flott bilde.

RuneE sa...

Sauer er som kjent "all-righte dyr" - som du har vist her.

Morten Pedersen sa...

Ja det er jo all right dyr. Morsomt når de liksom poserer foran kameraet.

Eli Kristin sa...

Det var sauen sin det ;) Stilig bilde!

Skal ta med minsten, så da blir det turen fra Bruland og opp tenker jeg. Jeg og har alltid med kameraet, så jeg tar meg tid til små glimt her og der underveis. Det er jo halve turen!!! :D Takk for infoen ;D

Anne sa...

og så siesdet at sau er litt domme dyr??? nei da, 4052 er i ferd med på forelske seg ser jeg...

Kathrine sa...

Flotte sauer! Bææ...

:-D

Kine sa...

Stilige bilde,, hvordan den ser på deg:)