onsdag, september 09, 2009

Er dette bevis for tussar og troll??? :-)


Is this proof of trolls and gnomes??:-)


Ut frå desse bilda er det kanskje på plass å konkludere med at det finnast tussar og troll??? :-) Det skjer i allefall dei raraste ting i skogen, eit tre kan bli til eit monster, ei kongle kan bli til ein sau og av og til dukkar det opp slike små blå stolar på dei raraste stadar.... Du trur det ikkje før du får sjå det.....:-)

From these photos it's perhaps appropriate to conclude that there are trolls and gnomes??:-) It's certainly that strange things happen in the forest, a tree become a monster, a cones can suddenly become a sheep and sometimes small blue chairs appears on the strangest places.... You don't believe it until you get to see it...






18 kommentarer:

Morten Pedersen sa...

Jaja har en ikke noe å ta bilder av så får en lage noe.... regner nok med at det ikke er du som har spikret de opp, så har du noen formening om hvordan de har dukket opp? den teorien om troll.... jeg vet ikke jeg.....

mln sa...

Eg har sett bitte små taustigar i skogen og.....

Wenche sa...

Er vel kanskje litt fantasifull?? Einig i det, sjølv med min gode fantasi *ler*

Desse stolane har nok Sunnfjord museum hengt opp i ei turløype. Heilt kvifor dei gjorde det er eg faktisk ikkje heilt sikker på. Det var stolar over alt, oppe i steinurer, bak stokkar og oppe i tre. Men vart jo fotomotiv av slikt. Dei har dessutan ein stoor stol som eg har hatt bilde av tidlegare på bloggen min.

Kathrine sa...

Kjenner noen som har sett disse, om jeg ikke husker feil. Kanskje det er flere steder det er sånne blå stoler...
En kunstner som har lekt seg, tenkte jeg,)

Miriam Elisabeth sa...

Morsomt :)

MajorogMeg sa...

hehe...stoler kan brukes til mangt skjønner jeg:) Tøffe bilder Wenche..ser du skriver at det er Sunnfjord Museum som har hengt opp disse...hva gjør man ikke for så å kalle det kunst i etterkant??
Kos deg i høstværet og klem herfra:)

Kine sa...

Så festelig og kreativt!! Det siste bildet tok virkelig kaka:)*humrer*

VALKYRIEN sa...

Først trodde jeg det var du som hadde lekt deg litt. Da jeg så bildet av stolen i treet, tenkte jeg....ok...det er vel slik at tusser og troll finnes da! Og så kommer du og ødelegger hele greia med å fortelle at det er Sunnfjord museum som står bak! :))

Morsomme bilder i alle fulle fall! :)

Rune (Bildebloggen) sa...

Kreativiteten til dem som har utført dette er det ikke noe å utsette på, hehe. Det var artige kontraster :)

Silent Island sa...

Stolleken er i gang igjen ser jeg:)

Tammie Lee sa...

You have me chuckling, a truly fun post.

Anne sa...

Noe så sinnsykt stilig!!!

Linnea W sa...

Those blue chairs certainly add color and fun to the dark, moody forest!

Rocky Mountain Retreat sa...

I love this!! It had me smiling from cheek to cheek. What a wonder post and you did it so well! Awesome!!!♥

GAWO sa...

ha ha
Utruleg bra.
Klart vi tror på tusser og troll

Grace Olsson sa...

good idea the chair on the tree....hahahhahahah
Have a nice day, sweetheart

Anonym sa...

I will not concur on it. I assume warm-hearted post. Specially the appellation attracted me to read the unscathed story.

Anonym sa...

Nice post and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.