torsdag, august 27, 2009

My new friend:-)

8 kommentarer:

Kine sa...

Han så jo hyggelig ut, en god lytter er han sikkert også:)*smiler*

Morten Pedersen sa...

Det ser ut som om ham står der med øynene igjen. Stemmer det?

Wenche sa...

Han er litt sjenert:-)

Rune (Bildebloggen) sa...

Hehe, ja det var en kul kar du har funnet deg der :) Litt tre(g) å prate med kanskje...

Kathrine sa...

Kanskje jeg må lage meg en jeg også med motorsaga på hytta,)

:)

Bea sa...

Du er begynt å "samle" på nye vener forstår eg (er det eit hint om at vi "gamle" er litt for lite oppmerksomme? hehe)..

Ja, vi må sjåast ein dag.. Du kan jo komme på besøk? Eg har fri fram til torsdag morgon :D

Bea sa...

Ps: eg har ein benk i hagen. Så får du tatt bilde av vekas benk i samme slengen, liksom.. *fnis*

Wenche sa...

Eg tar ein tur på besøk. Min nye venn er kjempegrei, men du er litt meir livlig*latter*