tirsdag, august 25, 2009

Fanaråken 2068 m.o.h.

Her er vi på vei opp mot Fanaråken. Vi gjekk inn dalen som vi ser i bakgrunnen på bilde. Det var varierande ver, eg trur vi var innom det meste: sol, skodde, regn, overskya og snø. Men turen oppover var flott og ein smule bratt:-)

Here we are on the way up to Fanaråken. We came from the valley as we see in the background of the photo. We had all sort of weather: sun, fog, rain, overcast skies and snow. But despite the weather the hiking was great and a bit steep:-)


Lyset var flott!
The light was beautiful!



Eg stod opp halv seks om morgonen for å sjå den fantastiske soloppgangen som eg hadde høyrt så mykje om. Men vart litt lang i maska då eg kom ut. Hadde håpa på litt skodde som sola kunne trenge i gjennom. Blir fantastiske bilder av slikt lys. Men då vi kom ut var det snø og skodde. Men eg tok no nokre bilder av den heller manglande soloppgangen:-)

I stood up half past five in the morning to see the magnificent sunrise I had heard so much about. I had to admit that I was little bit surprised and disappointed when I came out. I had hoped the sun could shine through a little bit fog. That would have created fabulous pictures. But when we came out there was snow and fog. But I took some pictures of the rather missing sunrise:-)




Stien nedover var godt merka. Turlaget gjer ein god jobb. Det var lett å finne fram.
The trail down was well marked. Hiking Association makes a good job. It was easy to find the right way.






Og alle var einige om at det hadde vore ein fin tur *ler*
Everyone agree that the trip had been fantastic *laugh*

13 kommentarer:

Kine sa...

Wow! skikkelig flotte bilder!! Den turen har nok vært en opplevelse. Kan tenke meg du ble litt lang i maska når du så tåka og søen ja,, hehe...

Charlotte - FO² sa...

Wow, det må ha vært en flott tur. Så vakkert det er der. Jeg hadde nok blitt lang i maska med snøen på utsiden jeg også. hihi

Men utrolig flotte bilder du har med deg hjem igjen :)

Anne sa...

Å jøss å min når gikk pusten ut fra meg!! Oppoverbakker lønner seg så absolutt!!

Rune (Bildebloggen) sa...

Så nydelig det var! Her har du knipset mange gullkorn fra turen deres, som absolutt ser ut til å ha vært flott. Selv med litt snø :) Et utrolig landskap dere har vandret i her.

Kathrine sa...

Ja, det må da ha vært en flott tur!!!
Det med snøen likte jeg godt:) Flott natur!

:)

VALKYRIEN sa...

SNØ!!????
Brr så kaldt det ser ut! Men så flotte bilder! Trodde nesten du hadde vært ved Trollstigen først, det er jo like flott som den! Og lyset i det andre bildet er alldeles nydelig!

Litt av ei klatremus du! Synes du er ut og klatrer rett som det er! :) Fortsett med det, det blir jo så flotte bilder for oss andre å se på!

Heges fotoblogg sa...

Ser ut som en flott tur! :)

Silent Island sa...

Er det rart nordmenn er litt patriotiske. Slik natur vekker nok følelser i de fleste.
Fekk nesten lyst til å snøre på fjellskoene og ta turen selv:)

mln sa...

Nei, men har du og vore på fanaråken:) Kjekt at du fekk dokumentert den flotte soloppgangen, uforgløymeleg (iallefall når ein har blogga den)...... Gledar meg til neste tur:)

mln sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mln sa...

Ser forresten at objektivet ditt gir vignettering, for eg reknar med at du ikkje driv med slikt i etterkant:) Det gav ei fin effekt på det aktuelle bilete i dette tilfellet:)

Bea sa...

"Alle" har vore på Fanaråken, utenom meg.. ikkje at eg klagar, Kroatia var supert!! ;)

Det må nok bli Fanaråken ein gong til seinare.. berre for å sjå på soloppgangen?

mln sa...

Kanskje du skal satse på solnedgangen:)