fredag, august 28, 2009

Bench of the Week 6

Denne benken står i Elvadalen på Lofthus i Hardanger. Den står i begynnelsen av ei svært fin turløype som kan anbefalast. Turen tar ikkje så lang tid, men kan forlengast kraftig dersom ein har med kamera:-)

This bench stands in Elvadalen in Lofthus in Hardanger. It's in the beginning of a very nice trail, which I can highly recommend. It's not a long trip, but you can extend it greatly if you have taken your camera with you :-)

For fleire benkar ta ein tur innom RuneE
To see more benches,please visit RuneE

15 kommentarer:

Heges fotoblogg sa...

Skikkelig solid benk dette :) Det er fristende å følge stien inn bak benken der..

Morten Pedersen sa...

Det er flott med slike turløyper.

Anne-Berit sa...

Utrolig flott benk du har funnet der.
God helg!

Kathrine sa...

En benk etter min smak dette!! Stein og mose.Yes!

:))

Rune (Bildebloggen) sa...

En koselig liten plass å ta seg en rast på :) Ha en fin helg.

ninabakke sa...

Flott benk :)

RuneE sa...

Det var skikkelig koselig - EKTE steinbenk med blomster til. Det bare må bli bra.

PS Jeg tror at jeg har prøvd den turen der en gang.

Tammie Lee sa...

This is entirely inviting. How do folks pass up that bench to walk down the trail!

VALKYRIEN sa...

Ser ut til at steinbenker er in om dagen! Men din var jo en tanke litt mer velbrukt og mosegrodd en min! Flott med slike rasteplasser. Den ser skikkelig koselig ut, særlig med de blomstene som er plassert der.
Ha en fin helg!

Charlotte - FO² sa...

Oi, så flott benk du har funnet :)

Ha en riktig så god helg!

Kine sa...

Solide saker! Så moro med disse benkene, like nysgjerrig hver gang hva som dukker opp:)

Dagrun sa...

Å denne benken likte jeg!! SÅ flott og velbrukt og rett og slett flott, ja.

Marie sa...

Solid og vakker benk :)

God helg :)

Eli Kristin sa...

Herlig blogg du har og mange flotte bilder :D Har lagt deg til i blogglisten min, for her tar jeg gjerne turen tilbake.

Solid, flott benk det der :)

Silent Island sa...

Godt du finner benker av den solide sorten. Den der tåler nok noen år til med sitting:)