tirsdag, august 04, 2009

Bench of the Week 4


Vekas benk står på Stana. I tillegg til ein god benk er det også eit hyggeleg (?) selskap. Ein skal kanskje ikkje vere lettskremt viss ein set seg ned, men dei ser no ganske så harmlause ut....

The bench of the Week stands on Stana. Beside the bench stand also a pleasant (?) company. You should perhaps not be easily intimidated if you sit down, but they look friendly...



På denne benken kan ein sette seg ned og ta seg ein pust i bakken.
On this bench you can sit down and take a brake.



Kanskje det er desse du må spørje for å få lov til å sitte ned?:-)
It's possible it's these you have to ask for permission to sit down?:-)

You can find more benches on: RuneE

12 kommentarer:

Rune (Bildebloggen) sa...

Hehe, det var to kule figurer du har møtt på der da, spørs om jeg ikke hadde følt meg litt beglodd hvis jeg skulle spise nisten min der :)

Sagatun sa...

De så jo koslig ut disse:)
Fint sted og ta en pust i bakken

Dagrun sa...

Flott benk med eget trollselskap. Jeg har en benk jeg skal prøve å få postet denne uken jeg også.:)

Anne sa...

He he stilig!! kanskje det er slik at slemme mennesker må sitte der som staff??? for den trollmora hadde nå et spesielt dystert utrykk i ansiktet da...

Benken var flott ja!!

Heges fotoblogg sa...

Flott benk men tror ikke jeg hadde våget å sitte der! Trollene ser ikke ut som om de egentlig har lyst på selskap!

Kathrine sa...

Her hadde jeg kanskje fyra opp et troll for å få kruttsterk kaffe,)

:)

Maret sa...

Så morsomt...

Fortsatt god sommer..

Kine sa...

Så stilig! Hadde nok følt meg litt overvåket på den benken tror jeg:)

*ønsker deg en super helg*

Unseen Rajasthan sa...

Beautiful benches !! I appreciate..Unseen Rajasthan

Silent Island sa...

Trur ikke det er plassen å gå etter mørkets frambrudd. Har høyrt at troll våkner til live da...
En benk for solfylte dager:)

Anne-Berit sa...

Hehe,der var det kanskje litt skummelt å sitte,med de to trollene så nær.
Artige bilder:o)

RuneE sa...

Denne har jeg ikke fått med meg! Fy skam meg :-)

Skikkelig norsk trebenk med tilhørende voktere. Kunne tenkt ,meg benken på hytten, men vet ikke riktig om jeg turde ha med vokterne...