lørdag, august 15, 2009

Allereie klar for hausten?

Already ready for the autumn?


Nokon tar ingen sjanser, og desse trea har allereie gjort seg klar til ein sur og kald haust. Må seie eg synest det var litt overdreve då det var varmt og godt i lufta. Men tre var fine dei. Bilda er tatt i frå bilen, så her var det ikkje tid til å tenke så mykje på komposisjonen:-)

Someone is taking no chances, and these trees have already made themselves ready for a sour and cold autumn. I have to admit I think it was a little bit overdone, since it was hot and sunny. But the trees were good looking:-). The pictures are taken from the car, so there was no time to think of the composition of the photos:-)


Fargar er fint. Dess fleire, jo beire :-)
Colours are nice. The more, the better:-)

Nokre tre er meir pynta enn andre, med dusker og greier...
Some tree is more decorative than others, with tufts and stuff ...

Og nokre tre går for det meir tradisjonelle på husflidsfronten :-)
And some trees want more traditional handicrafts :-)

18 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

Næææ så utrolig stilig!! Syns de var skikkelig fargerike og tøffe!!! Hvor har du funnet dem hen?

Wenche sa...

Desse stilige trea fann eg i Eidfjord i Hardanger, midt i sentrum. Skal innrømme at eg måtte sjå to ganger for å virkeleg forsikre meg om at eg såg rett. Var jo berre heilt nødt til å ta bilder og blogge dei:-)

Heges fotoblogg sa...

Skikkelig kule trær! Fryser ikke disse nei ;)

Heges fotoblogg sa...

Han prinsen min må vel ha blitt til en voksen konge etterhvert! Kanskje jeg skulle kysset en frosk for å se om jeg kunne byttet ham ut i en yngre og sprekere modell? *ler*

judit sa...

me som bur i hardanger er alltid budd veit du! :-)) vart tøffe bilete dette da! :-)

Linnea W sa...

That is so funny; I've never heard of this before...covering up the tree trunks! How cool!

Anne-Berit sa...

Her er det noen som har vært kreative,fryser vel ikke de trærne.
Sannelig finner du mye rart.
Ha en fin søndag:-)

RuneE sa...

Kanskje litt tidlig å tenke på høsten, men med slike elegante "ben" spredd langs veien gjør det ingenting. Det eneste må være for mannlige bilførere som ikke klarer å konsentrere seg om veien... ;-)

Kine sa...

Herlighet så festlige trær:) Godt du fikk tatt bilder, moro å ha det på brikken..

AnneKa sa...

Så fantastisk, noe sånt liver virkelig opp i tilværelsen:)))

Silent Island sa...

Ikke verst.Godt noen tenker på trærne også:)
Det blei ekstra spesielt og fint med vakker natur i bakgrunnen.

Anne sa...

Noe så underlig har jeg da ikke sett
:-)))

Rune (Bildebloggen) sa...

Hehe, ja de var godt forberedt for vinter og kalde dager. Veldig kreativ og stilige "leggvarmere" :) Tøffe bilder!

mln sa...

Véret skiftar fort, så dette var akkurat rette tida å forberede hausten:) Artig tiltak.

mln sa...

.....men korleis har dei fått på desse strømpane??????

Kathrine sa...

Så tøft! Har sett trestammer malt, men ikke med strikkastrømper på:)
Hmm..Kanskje trærne i hagen min skulle hatt på seg noe snart også. Artig!!

:)

Maret sa...

Ja, dei som ikkje har arbeid, dei lagar seg arbeid.
Morsomt var det...

Ha ei fin veke.

Tone sa...

Så kule trær! Artig.
Nei, jeg er ikke klar for høsten, enda...