mandag, juli 06, 2009

Full fart framover:) Full speed ahead:)

Det er sol, sommar og nydeleg ver! Det blir lite tid til blogging for tida, men skal komme sterkare tilbake. Eg har tilbrakt to flotte dagar på sjøen. Det er ingenting som båt og fint ver:-) Blir nok fleire båtbilder i tida framover.

It's sun, summer, and beautiful weather! There is little time for blogging at the moment, but I will come back stronger. I spent two beautiful days at sea. There is nothing like a boat and nice weather :-) You will probably see more pictures from my trips at sea.

9 kommentarer:

Dagrun sa...

Vittig, jeg la akkurat ut en post med båtbilder. Ha en fortsatt fin ferie.

VALKYRIEN sa...

Det bildet er det skikkelig fart i ja! Ha en flott ferie!

Rune (Bildebloggen) sa...

Her får flagget luftet seg skikkelig :) Deilig ute med båt når været er fint.

Anonym sa...

Herlig bilde med fart i.Kos deg i sommerværet og nyt dagene på sjøen.
Klem fra Anne-Berit.

Heges fotoblogg sa...

Sol, sjø og båttur hører sammen :-)

Nå har endelig regnværet kommet her og temperaturen er bedre for en overopphetet nordboer!

Kathrine sa...

Nyt:))

:)

RuneE sa...

God tur - og ta bloggingen til høsten!

MajorogMeg sa...

Ja er det ikke herlig og være ute i båt på fjorden? Jeg er vokst opp med sjøliv og jeg nyter det. Pingle på ferje men i fritidsbåt? Digger det:) Har båt nede i fjæra her vi også men har ikke fått den på sjøen i år på grunn av prosjekter på hytta.
Nyt båtlivet, det er herlig nå når været er så godt!
Klem fra meg:)

Field of View sa...

Beautiful Flag