fredag, juli 31, 2009

Fiskeskrøne eller....? Fishing story or... ?

Fisking er ein aktivitet som eg driv med gjennom stort sett heile sommaren, og av og til så får eg storfangst også (heilt sant altså:-)). Her kunne eg tatt ei skikkeleg fiskeskrøne...er virkeleg god til det:-) men av frykt for å bli avslørt som ein skrønemaker så kan eg berre gje nokre stikkord: enorm fisk, fleire timar på å få den ombord i båten, rett før stanga knakk, nesten så båten kvelva...og tenk så hadde fisken utruleg nok minka mykje når den virkeleg kom ombord i båten *ler* Det ser du på bilda under. Kva som skjedde er fortsatt eit veldig stort mysterium....

Fishing is an activity I do through pretty much all summer, and now and then I get big fish, too. Here I could take a really fishing story ... I'm really good at it :-) but in fear of being unmasked as an infamous storyteller I can only give you some clues: huge fish, several hours getting it aboard the boat, right before my fishing rod broke, the boat almost sank ... and could you believe it? The size of the fish was amazingly reduced when it came on board in the boat * laughs * You can see the fish on the photos below. What happened is still a huge mystery...

14 kommentarer:

TAF sa...

Flott fisk! Du er flink!

Silent Island sa...

Steike...
Kanskje den krympa i vannet fordi vannet var kaldt??
Har høyrt om det fenomenet...

Kine sa...

Flott historie*humrer*
Jeg er en storfisker selv og har noen sånne på lager:)

Stor og fin fisk du fikk da,, smakte nok godt også...

*god kveld*

Anne-Berit sa...

Minka,sier du,den der var jo slett ikke liten ihvertfall.Kunne tenkt meg den til søndagsmiddag,men da måtte jeg ha bedt noen på middag,vel mye for gubben og meg den der,hihi.
God helg!

Anne sa...

Jødda min!! du er dyktig!!

Hadde aldri klart det der jeg,
`min `fisk er blå og firkantet den, og heter Findus (rødmer...)

Kosa deg godt du nå sikkert, fisk i magen :-)

Petunia sa...

Der har du en fin middag:)
Den beste fisken er den du fanget selv:)
Det er i alle fall ikke skryt!

Rune (Bildebloggen) sa...

Middagen er reddet og bildet bekrefter det hele :) Gøy på fisketur. Nå skal det sies at noen fisk er skremmende sterke og kan drive på lenge med stor motstand før den er ute av vannet.

Kathrine sa...

Kjempeflott! Og jo sværere de blir, jo grovere blir kjøttet. Så det er ikke alltid den største fisken som er best i smak iallefall.
Fisking er gøy!

Ha en flott helg:)

Heges fotoblogg sa...

Gratulerer med fangsten! Jeg synes det er bra størrelse på den fisken jeg! Hva slags fisk er det? Synes det er vanskelig å se av bildet.

Wenche sa...

Er glad for at fisken ikkje minka så mykje:) Det var bra størrelse på fisken og eg er glad for det:) Det var ein ørret eller ein laks:)

Heges fotoblogg sa...

Syntes det så ut som noe slikt ja :-) Begge slag er fisk med store krefter og som slett ikke liker å bli dratt opp på land, så det er ikke det minste rart at du halte og dro i en "kjempefisk"!

Wenche sa...

I fleire timar:) Er ikkje den fisken eg pleier å få oftast. Er som regel makrell eller pale som er det hyppigaste fiskeslaget denne sommaren. Men er greie fiskar det. Er fornøgd berre eg får fisk eg *ler*

mln sa...

Fy søren!!!! Det var nok ei kjempeoppleving. Ikkje alle som får slik ein laks på stanga (eller aure)..... Dorga du?

Bea sa...

Flinke jenta!! :D Den ser meir enn stor nok ut..