onsdag, juni 17, 2009

God medisin mot frustrasjon:) / Good medicine against frustration:)

Har vore inne og sett på sola i heile dag. Så då eg endeleg var ferdig på jobb så var det ingen tvil om at eg måtte ha ein liten fjelltur for å få ut frustrasjonen over dårleg bruk av finveret. At det dessutan skya over og trua med å begynne å regne, prøvde eg hardt å berre oversjå:)
Her ser vi Vassenden og litt av Jølstravatnet.

I have been inside the house the whole day, and looked out at the sun. So when I finally was finish at work, there was no doubt in my mind that I had to climb a small mountain to get out the frustration over bad use of the nice weather. And the fact that it also became cloudy and it threatened to rain, I tried very hard just to ignore:) Here we see Vassenden and some of the Jølstravatnet

12 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Så vakkert Wenche...du er en skikkelig turjeger du:) Nydelig... Skjønner frustrasjonen din men etter å ha sett dette gikk det vel over!! Dette er balsam ja...
Nyt kvelden og klem fra meg:)

Anne sa...

For en utsikt, og den er nok eldig til medisin for en sliten sjel å ja. Her kan man sikkert fine mye rekreasjon og få luftet sine tanker litt, ingen tvil om det.

Rett og slett vakkert, Norge på sitt flotteste.

Dagrun sa...

Du har evig rett i det! En flott utsikt og god samvittighet for å ha brukt kroppen på riktig vis en stund. Kjempebra!

Charlotte sa...

Ja, sånn har jeg hatt det i dag også. Hvis du ser bort fra denne VAKRE naturen. Så utrolig heldig du er som har den rundt deg :) Blir like målløs hver gang jeg ser slike bilder. V A K K E R T!!!

Heges fotoblogg sa...

Praktfullt!

Rune (Bildebloggen) sa...

Alltid godt å komme seg ut på tur, uansett vær egentlig, den friheten gjør godt for kropp og sjel. Nydelig utsikt i et flott bilde!

Wenche sa...

At eg fekk denne turen har har blåst vekk all frustrasjonen. Eg er jo eigentleg ikkje så nøyen på kva ver eg går tur i, men er det fint ver så er det ikkje heilt lett å sitte inne. Snakk om å ha "maur i baken" :)

Eg er kjempeheldig som bur i slik flott natur. Så mitt motto dette året er å bli flinkare til å bruke den. Så får vi sjå om eg klarar det:)

Linnea W sa...

Such a picturesque scene. Lucky you to have that view so close to home. Hope you're feeling better now that you got out of the house! Thanks for stopping by my WW post.

Kathrine sa...

Vakkert!

:))

Elisabeth sa...

Så flott en utsikt!! Fjellturer er virkelig et godt middel mot frustrasjon!

Anne-Berit sa...

Utrolig vakkert,for en utsikt og for en natur dere har.Var nok godt å få tatt den turen,tenker jeg.
Ha en flott helg!

walk2write sa...

You do have a wonderful place to climb out of frustration. It's fairly flat where I live, but walking is still the best therapy for me, no matter what is bothering me. Here in the summer, we have to walk very early in the morning because the sunlight is so intense.