tirsdag, juni 16, 2009

UFO...or no UFO:)

8 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Flott og klitt skummel himmel...ikke godt å si hva som kommer ut av dette!!
Takk for koselig kommentar...tror vi trøndere er værsjuke om dagen. Det snakkes om været uansett, hehe.
Fjelltur ja...skulle gjerne vært med...for ikke å snakke om Major, han kunne trengt en skikkelig fjelltur nå!! Han bærer kløv som en konge, så her trengs ingen sekk..Ønsker meg ei tralle til ham, så han kan trekke!!
Nyt kvelden med eller ikke UFO
og klem fra meg som fyrer på peisen:)

Rune (Bildebloggen) sa...

Stilig himmelbilde,om det er ufo kan man jo spekulere på, men at det er mer enn blå himmel og skyer der oppe er jeg sikker på :)

Heges fotoblogg sa...

Det er definitivt en lysende UFO. Klassisk fasong og stråling ;-)

Anne sa...

Jøss ja, det er nesten s man sitter og venter på hva som kommer ut av hullet i himmelen der jo...

Så for med Luke Skywalker jeg da, eller Supermann :-))

RuneE sa...

Jeg er nå mer redd for IFO enn UFO, men her bare gleder jeg meg!

Kathrine sa...

Dette må være en UFO vel:))

:)

Unseen Rajasthan sa...

What a fantastic capture !! Really loved the dense clouds...Great one..Unseen Rajasthan

Charlotte sa...

Hehe, ulv, ulv!!! klart det er en UFO!!!