mandag, juni 22, 2009

On the road again:)

10 kommentarer:

Dagrun sa...

Fantastisk! Hvor bærer det nå da?

Charlotte sa...

Wow, så flott! Fantastisk natur!

Rune (Bildebloggen) sa...

Herlig bilde :) Nydelig plass det der, god tur hvor enn du skal :)

Wenche sa...

Er på vegen som går inn til Eidsbugarden. Den ligg ca 20-30 min frå Årdal. Er ikkje heilt sikker på kor lang tid ein eigentleg brukar for eg stoppa jo i eitt sett og tok bilder, så det tok litt lengre tid med meg:)

Anonym sa...

Det var ein fin tur. Mykje fin natur i nærleiken av Årdal. Du er velkommen att. Eg køyrer deg gjerne rundt om kring....

Heges fotoblogg sa...

WOW! For et flott bilde! Her blir man bare sugd innover. Spennende å fabulere over hvor denne veien fører hen...

Anne sa...

Snø ja, dette må da vært høyt???

Unseen Rajasthan sa...

Fantastic capture !! Really loved the mountains and sea on the side..Unseen Rajasthan

Maret sa...

Her kunne eg godt ha blitt med...

Ha ein fin kveld.

GAWO sa...

Sukk...
Finnes det noe bedre eller finere???