søndag, juni 14, 2009

Bench of the Week

Etter å ha sett alle dei fine benkane til RuneE, har eg funne meg i å gå rundt å studere benkar. Kvar gong eg har gått forbi ein spesiell benk har eg tenkt at denne hadde gjort seg fint på bloggen:) Så no kastar eg meg på benkblogginga eg også.


Den første benken min står etter dei første motbakkane når eg ein går oppover turvegen som startar ved Reset i Førde. Dette er ein del av den trondjemske postvei. Det er her ein går viss ein vil ta turen til Halbrendsnipa, Kalsetvatnet eller Halbrendsstøylane.


After having seen all the fine benches on RuneE's blog, I have found myself go around studying the benches. Each time I have found a nice looking bench I thought that this had been a nice picture on the blog:) So now I throw me on the bench blogging.

You find my first bench after the first uphill, when I go up the trail that starts at Reset in Førde. This is part of the trondjemske post road. This is the road/trail you go when you want to take a trip to Halbrendsnipa, Kalsetvatnet or Halbrendsstøylen.

You can find more benches on: RuneE



9 kommentarer:

Heges fotoblogg sa...

Det er morsomt med benkene til RuneE så det er ikke rart du har blitt påvirket :-) Benken din ser ut som et praktisk eksemplar av arten, laget for bruk og ikke pynt.

Rune (Bildebloggen) sa...

Her er det bare å benke seg til å nyte nistematen :)

MajorogMeg sa...

Slike benker er de flotteste:) Gammel og god!! Godt å sette seg ned her og ta en pust i bakken, før man vandrer videre...oppover:)

Klart du skulle hatt hund, du som er så mye på tur!! Den hunden hadde fått det godt, du omgir deg med masse flott natur:)

Ha en flott søndagskveld og klem fra meg:)

RuneE sa...

Artig at dett griper om seg!

En benk langs en historisk vei er ikke hverdagskost. For meg ser den ut som den kunne stått her siden veien var i "aktiv bruk". Den passer akkurat til skogen rundt.

Anne sa...

Det enkleste er som regel det flotteste og det som fungerer best!!

Dagrun sa...

Sånne har vi også i nabolaget! Enkel og helt perfekt til sitt bruk!

Miriam Elisabeth sa...

Dette var fint :)

SV: Takk for kommentar hos meg :) Gøy du likte headern min og har lagt merke til at den er endret :)

Kathrine sa...

Enkel og fin benk:)

Michele sa...

It is really amazing how many benches are out there. This one is a neat one, it looks like it has been around for a while, still serves its purpose as helping those to sit down and rest or just to enjoy the surroundings! Nice photo.