onsdag, mai 06, 2009

Siluett

8 kommentarer:

RuneE sa...

Slike silhuetter skulle jeg gjerne ha sett! Det nebbet der har ser jeg ikke for ofte. Gratulerer!

Anne sa...

Nydelig vakker, og tenk å kune flydd sånn rundt da, overblikk over det meste...

Kathrine sa...

Flotte siluettbilder:)) Mere trenger en egentlig ikke noen ganger. Kamera, himmel og en fugl..

:)

Wenche sa...

Tusen takk for hyggelege kommentarar!

Du har så rett Anne, tenk å kunne fly rundt sånn: vere fri, ha overblikket...og litt vettskremt. Eg har høgdeskrekk:)

GAWO sa...

Så hyggelig at du stakk innom hos meg og la igjen en kommentar :-)
Jeg har kikket og kikket her hos deg og konklusjonen er at; jøss, dere har mange flotte fugler som vi ikke har her i Bergen. Og fine bilder har du flust av. :-)

Hege sa...

Jeg vil også se en slik fugl! Jeg tror jeg må komme på besøk til deg ;-) Flott silhuett mot himmelen.

Rune (Bildebloggen) sa...

Pen siluett du har fanget her! Godt vingespenn på den :)

Miriam Elisabeth sa...

Majesteiske bilder