tirsdag, mai 19, 2009

Kvitt, og litt rosa:)








10 kommentarer:

RuneE sa...

Nydelige bilder, men det siste tar "kaka"! Veldig fin lysbruk og akkurat den rette grad av skarphet etter mine begreper.

Petunia sa...

Oj, dette var nydelige bilder. Og jeg er enig med RuneE at det siste var i en klasse for seg!

Pernille sa...

Så vakre bilder! Kaster meg ilag med Rune og Petunia.s kommentar om drt siste bildet! Perfekt og i en klasse for seg!

Ang bunadene til min datter og meg. HC har Lofotbunad og mens jeg har Nordlandsbunad. Min bunad finnes også i mørk blå;)

Ha en koselig kveld:))

Michele sa...

Oh it is so pretty with the whites and the pinks. What gorgeous photos. I am amazed at the white tulip. It is not something I see very many off... outstanding!

VALKYRIEN sa...

Slår følge med de andre her! Veldig vakre bilder - og det siste i særdeleshet! Mykt og lekkert!

Dagrun sa...

LIkte også svært godt det siste, for en nydelig tullipan. Likte også det første, men jeg ville kanskje valgt å bare at bilde av en også vri på deg slik at du lar den svinge andre veien (mot høyre). Synes generelt ofte det føles riktigere liksom... (oja, i dag har jeg virkelig talens gave, men du skjønner sikkert hva jeg mener).

Heges fotoblogg sa...

Blomster er det kjekkeste jeg vet! :-) Nydelige bilder. Tulipanen er kjempe!

Rune (Bildebloggen) sa...

Nydelige blomsterbilder :)

Anne sa...

Nydelig da!! Jeg personlig falt helt for den hvite tulipanen, den var vakker den. Flott et bilde, men det var de jo i grunn alle sammen.

Ha en kjekk himmelsprett i morgen, og kos deg masse også med kamera.

Anne-Berit sa...

Aldeles nydelige bilder du viser her.