lørdag, mai 09, 2009

Himmelblå



Stille før stormen....
Quiet before the storm ....

13 kommentarer:

Anonym sa...

Kuult. Der har eg vore;)
Ser dere har like dårlig vær som oss litt lengre sør. Håper på snarlig bedring.

Dagrun sa...

Veldig flott komposisjon! Nydelig himmel.

Anne sa...

En kjenner nesten på følelsen og stemningen ja :-) Flott å se på, og en himmel trenger slettes ikke være blå med den sol opp, eller nedgagen for det skal være flott. det stikk motsatte kan være vel så fasinerende.

Jeg har nå hatt en skikkelig husmor økt her i heimen, og nå venter belønningen i form av en liten fototur :-)) kjekt å ha en liten gulrot hengend forran nesen når en utfører litt kjedelige med nødvendige oppgaver.

Fin fin lørdag til deg.

RuneE sa...

En nydelig komposisjon med fin tredeling og vannet som motvekt mot himmelen.

PS Gratulerer med den nye malen - dette gikk jo bra! Dersom jeg får komme med en liten kommentar: 800 px i høyden kan bli mye for en god del skjermer, spesielt laptopper. Det er grunnen til at både jeg og andre (inklusive Nettfoto) anbefaler 650 som maks når en legger ut slike bilder. Jeg redigerer fremdele som 800 o høyden, men justerer i Bloggers HTML-modus når jeg legger ut.

Børge's Blogg sa...

Ser ut som det er lurt å ta inn hageputene der ja.
Stilig med den lille tynne veien mellom vannet

MajorogMeg sa...

Ja, her ser du været kommer gitt. Slik som dette ble det her også i går kveld. Men i dag kom sola:)

Nydelig bilde fra et vakkert sted:)
Nyt lørdagskvelden og klem fra meg:)

Rune (Bildebloggen) sa...

Ser ut til at det kommer et herlig vær mot dere her. Supert bilde! :)

Hege sa...

Her kommer uværet ja. Stilig bilde!

Kathrine sa...

Har du fått lagt om bloggen din? Mye større bilder nå til meg. Og stille før stormen er flott. Og storm er og flott.

Ha en fin fin lørdag:))

Linnea W sa...

That's a very idyllic looking scene even if a storm is moving in! Lovely...thanks for visiting my Skywatch!

Anne-Berit sa...

Fantastisk fint bilde.Ser litt utrygt ut værmessig ja.

John sa...

Trodde du hadde vært på Ylvingen jeg nå :) Flott bilde.

GAWO sa...

Sånne bilder liker jeg :-) Får egentlig aldri nok av naturbilder. Du har mange fine her inne ser jeg :-)