søndag, mai 24, 2009

Dagens sporty innslag:)


I dag var det klart for bowling. Ei vennine og eg fann ut at vi skulle prøve gamle kunstar. Dei gamle kunstane var nok noko rusta måtte vi konstatere, men dei kom seg etterkvart. Men det var ein ting ingen kunne ta frå oss: det var absolutt ingen som hadde slike elegante rennekast som oss *ler*

Today, we were ready for bowling. A friend of mine and I found out that we should try some old tricks. We had to admit that our old tricks were not what they use to be, but we did better after a while. But there was one thing no one could take from us: there was absolutely no one who had such elegant throws in the groove as us * laughs *






8 kommentarer:

Heges fotoblogg sa...

Råkule bilder! Jeg spilte faktisk bowling i bedriftsidrettslaget for mange år siden - det var kjempegøy, både spillingen og det sosiale!

Ser du ikke kunne dy deg for å ta med et par sko osgå ;-)

MajorogMeg sa...

Det ble ikke strike ser jeg? Men øvelse gjør mester, så stå på:)

Greit å gjøre noe slikt også?
Her har go`været gått over for denne gang. Regnet kom men det var nå litt godt det også. Få rensket opp lufta!!
Kos deg videre...uansett vær og uansett aktivitet. Det er bare å kle seg etter hva man finner på så blir alt bra:)
Klem fra meg:)

Miriam Elisabeth sa...

Stilige bilder :) Bowling er konge!

Takk for kommentar!

Dagrun sa...

Jeg er en sånn som klarer å kaste kulen baklengs, så jeg er bokstavelig talt en farlig motstander, hehe. Kule bilder i alle fall! Tror nok jeg ville være hun som tok bilder og ikke hun som bowlet ;)

VALKYRIEN sa...

Kjempebilder! Masse action - men hvor ble det av rennekasta? :)
Er nok litt som Dagrun, tror kula hadde truffet noen bak meg - eller renna på laget ved siden av.... Eller gud bedre: laget strike for laget ved siden av!

Anne sa...

Så arti dette ser ut da :-)
Fikk nesten lyst til å pølve jeg, for dette har nok denne kjærringa aldri ært borti nei.
Spennende bilder.

Linnea W sa...

Looks like a lot better shot than I'd get! Fun time...

Rune (Bildebloggen) sa...

Stilige bilder :) Rennekast tror jeg er min favoritt også,hehe.