onsdag, mai 27, 2009

Beauty




14 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Så nydelig,den gjør ikke skam på navnet sitt nei.
Så snill hun så ut også,hester er flotte dyr!

MajorogMeg sa...

Riktig navn hun der ja:) Hester er flotte staselige dyr, men ser helst de er på avstand:) De er så innmari store...Major synes de er tøff!!
Ha en flott dag og klem:)

Gamleheksa sa...

Flott hest! Det var forresten mage fine bilder her på bloggen. Jeg kommer gjerne igjen.

RuneE sa...

"Sauer er ållreite dyr", men hester gjør nå mer av seg. Jeg likte spesielt det siste bildet ditt. Der var det liv!

Anne sa...

Man kan bare så på øynene til den hesten at den er et snilt dyr.
Men enn jeg da som ennå ikke har ridd på en hest???

GAWO sa...

Det siste bilde ditt likte jeg. Nydelig hest.

Joda, du har helt rett. Jeg har vært både i Jølsertraktene og på Sunnfjord museum. Husker du at jeg kommenterte innlegget ditt fra 18. mai. Der hadde du så fine bilder fra Jølstravatnet. Og DA bestemte jeg med. Nordover må MC turen gå.... ja og så ble det akkurat det. Nydelig område, og jeg kommer mer enn gjerne tilbake.
Kanskje jeg skal rote i bildebunken og finne flere bilder fra Sunnford museum. Det ble nemlig lunchstopp der.

Heges fotoblogg sa...

Fin hest! Liker dem best på andre siden av gjerdet jeg ;-)

Fint lys i bildene!

Rune (Bildebloggen) sa...

Pent portrett du har tatt her, ikke alltid like lett å fange dem på minnebrikken, de er raske til å snu seg bort :)

VALKYRIEN sa...

Hester er staselige dyr! Flotte bilder av den skjønne!

Selv rir jeg ikke. Har forsøkt en gang for lenge siden - og ble kastet av noe så ettertrykkelig at jeg aldri har forsøkt siden! Men er ikke redd dem, har bare en litt distansert beudring for dem! :)

Kathrine sa...

Flotte bilder og flott dyr å fotografere!!

:)

mln sa...

Dette var flotte hestebilete:) Er dei tekne samstundes med lamabileta?

Pernille sa...

Å den hesten har fått et navn som beskriver den kjempegodt! Den er virkelig en Beauty:))
Nydelige bilder, men det siste bildet var spesielt vakkert:))

Miriam Elisabeth sa...

Nydelig hest og fine bilder. Addet deg på bloggen min jeg:)

Wenche sa...

Takk for hyggelege kommentarar.

Desse bilda er tatt same dag som lamabilda. Hadde ein fototur då. Blir nok fleire bilder av både hest og lama framover:)