lørdag, mai 30, 2009

Adrenalinkick!!!

Sol, sommar og klar for havrafting i Saltstraumen.
Var inne og såg på bilder og plustelig kom desse bildene fram. Eg hugsar enno adrenalinkicket under og etter denne turen. Trur ikkje eg overdriv viss eg seier at eg sikkert ikkje hadde bakkekontakt minst ein time etter at turen var ferdig *ler* Det var ein fantastisk tur, men eg er veldig glad i båtar og litt fart, så dette var midt i blinken for meg.


Sun, summer and ready for sea rafting in Saltstraumen.
I looked at pictures and suddenly these pictures from last summer came up. I still remember the adrenalin rush during and after this trip. I think not overdo it if I say, that I certainly had no ground contact at least an hour after the tour was done * laughs * It was a fantastic trip, but I'm very fond of boats and a little speed, so this was perfect for me.



Var jo litt rolege stunder under turen også. Her har vi stoppa ved eit veldig spesielt fjell, som var veldig flott...og så har eg gløymt kva som var så spesielt med det:) Men det må vere noko med at nedskurt at ein får fram eit spesielt mønster. Gurimalla så god eg er på å ro:)


Was a little slow moment during the trip also. Here we halted at a very special mountain, that was great ... and so I have forgotten what was so special about it:) But there must be something with that particular pattern.



Her har vi komme fram til Saltstraumen. Bilete er ikkje heilt klart, men måtte ta det med for å vise litt av actionen. Må seie at vi ser lekre ut i gul kjeledress, svarte huer og nydelege briller:)


Here we arrive at Saltstraumen. Image is not quite clear, but I had to take it to show a bit of action. Must say that we are looking gorgeous in yellow boiler, black cap and charming glasses:)

Her er det litt meir liv i sjøen. Det dukka plutselig opp staumar både her og der, så skipprane måtte følge godt med når dei kjørte. Straumane var heller lite samarbeidsvillige når det gjaldt bildetaking. Hadde du stilt kameraet godt inn og fått det nokonlunde stødig, ja, så var straumen forsvunnen.


Here is a little more life in the sea. It suddenly currents both here and there, so the captains of the boats had to follow the sea very well. Currents were not really cooperative when it came to taking the picture. Did you set the camera as you like and as steady as you could, yes, so was the currents disappeared.

4 kommentarer:

Dagrun sa...

Jeg har prøvd rafting på Voss, det har kanskje litt samme adrenalinkickeffekten? Saltstraumen høres fascinerende ut forøvrig, det har jeg alltid synes. Naturkrefter i full utfoldelse!

Anne sa...

Jeg vil jeg vil jeg vil!!!!!!!

Anne-Berit sa...

Så heftig ut det der,men jeg vet ikke om jeg hadde turt,har enorm respekt for straumene der.

Wenche sa...

Veit du Dagrun, eg har aldri prøvd rafting, men kan godt tenke meg at det er litt av same adrenalinkicket. I so fall er eg med på rafting med ein gong:)

Men elles så kan eg virkeleg anbefale turen. Sikkerheita var god og turoppratøren var seriøs, så eg følte meg heilt trygg. Og eg pleier å føle meg kjapt utrygg viss det er nokon som ikkje har kontroll og ting er useriøse. Det er bakdelen eller arven etter ein oppvekst med sjøen, der eg har blitt lært tryggleik på sjøen sidan eg var lita jente:)